Твердохліб Анастасія

Навчання під час Covid-19, тобто дистанційно, не зовсім добре. Адже в цей час ти позбуваєшся можливості спілкуватись з друзями, псуєш здоров’я біля комп’ютера. Під час дистанційного навчання вчитись важко. І важко не тільки студентам, а й викладачам, адже вони і вдень, і вночі перевіряють наші роботи, читають наші конспекти, переглядають відеоматеріали, які ми присилаємо у не дуже якісному форматі. Вони допомагають нам в усьому, хвилюються за нас.

Домашні завдання з кожного предмета від викладачів отримуємо регулярно і вчасно, згідно розкладу занять. Ми, студенти 11 академічної групи, щиро вдячні за працю наших викладачів.

Навчання та саморозвиток – це найкраще, чим можна зайнятись під час карантину.

Існує повір’я, що від сесії до сесії живуть студенти весело. Тому ми не можемо не всміхнутись і сьогодні. Працюючи в мережі, я знайшла цікавий вірш від творчого студента про дистанційне навчання:

 Дистанційне навчання –
Своєрідне диво…
Сплять студенти у ці дні
Довго і щасливо…

А на сайті зависа
У цей час завдання,
Адже кожен викладач
Поспішає зрання,

Щоб лише його предмет
Був в пріоритеті,
Щоб побільше донести
Вові, Колі, Петі…

Тут і лекції, й питання,
Відео і тести –
Як цю ношу на плечах
Нам удома нести?!

З бутербродом у руках
Сайти відкриваєм…
А чи знань там почерпнем –
Чесно, ми не знаєм.

Ми теорію читаєм,
Трішки практикуєм…
Й, звісно, всі на розслабоні,
Адже вас не чуєм…

Та до сесії усім
Треба поспішати,
Підтягнути щоб “хвости”,
Й курсові щоб здати.

Щоби досліди усі
Вдома повторити.
Із сусідами в цей час
Треба нам дружити –

Не пошкодити щоб стіни
І чужої хати,
Дистанційно дуже важко
В оце все вникати…

От якби ще дистанційно
Ви нас оцінили!..
З Інтернету можем ми
Зачерпнути сили…

Ви – питання нам,
А ми – відповідь знайдемо…
На екзамен можна ми
Також не прийдемо?…

Так на віддалі усім
Дружно заправляєм…
Один одному в цей час
Нерви зберігаєм…

Артем Антонів

Ангеліна Філіп

З початку карантину  я раділа, що поїду додому, так як живу дуже далеко, в Закарпатті, і 1,5 місяці не була дома. Рада була, що знову буду зі своєю сім’єю, що  з’явиться вільний час для відпочинку та спілкування з мамою і татом.  Не треба рано вставати, швидко снідати, збиратися та  бігти до коледжу. Але  коли почалось навчання, то відчула труднощі з  самоорганізацією. Побачила, що треба робити багато чого самому і вчасно.

Мені доводилось організовувати процес самонавчання, виконувати завдання викладачів і розміщувати в Google Classroom, відсилати на електронну пошту, підключатись до ZOOM. Не зразу все виходило. То слабкий інтернет, то немає світла. Я дуже хвилювалась. При такій формі навчання не завжди є зворотній зв’язок між  мною і викладачем.   

Коли студентам щось  не зрозуміло на занятті, то пояснює викладач. А дома доводиться самому шукати матеріал  в підручниках та посібниках. Самому розбиратись в складних завданнях. Потім виконані завдання сфотографувати, переслати. А це забирає багато часу. До того ж, коледж дисциплінує, а домашнє навчання розслаблює, бо не треба йти на заняття, відповідати біля дошки.

Я дуже хочу до коледжу, там мені простіше, а ще я сумую за друзями.  І хоч всі викладачі на дистанційному навчанні щодня публікують вправи, які потрібно опрацювати,  скидають цікаві презентації або відеоуроки, однаково, це не таке навчання, як було до карантину.  Краще всього, коли слухаєш вчителя  в реальному житті, краще розумієш матеріал. На дистанційному навчанні викладачі дуже стараються і роблять все для того, щоб ми розуміли матеріал, могли теоретичні знання застосувати на практиці. За це я вдячна всім педагогам коледжу.


 Альона Головченко

З одного боку в такій ситуації, яка склалась в усьому світі в зв’язку з коронавірусом, то це добре, що ми на дистанційному навчанні. Так ми збережемо своє здоров’я, дотримуючись карантинних правил. А з іншого боку – це важко морально, психологічно і фізично. У нас немає живого спілкування, ми комунікуємо тільки віртуально. Нам задають багато завдань, треба самому одержати багато нової інформації. Ми повинні свідомо розуміти необхідність самостійної роботи.

Мінус «дистанційки» в тому, що студент не завжди може звернутися до викладача з додатковими питаннями зразу на занятті. Тобто, якщо щось не зрозуміло, треба шукати відповідь самому, або чекати закінчення пари і по телефону, або іншими засобами зв’язку зв’язуватись з викладачем. Спочатку було важко, а тепер звикли до такого ритму і стилю життя. Залишайтеся поки що дома і бережіть себе!


 Дарина Івашко

 Карантин – прекрасне слово для тих, хто хоче поспати довше, хто хоче полінитись і «не йти на пари». Але страшне для тих, хто бажає багато знати, хто хоче вчитися. Під час дистанційного навчання ми не можемо одержати якісні і міцні знання. Викладачі стараються, щодня з нами працюють на різних платформах, але то не та якість, яка була б, коли б ми навчались в аудиторіях коледжу.

       Мені не подобається дистанційна форма навчання. Вважаю, що ми, першокурсники, до неї не зовсім готові. Щотижня викладачі надсилають нам завдання з посиланнями на відеоролики з YouTube, підручники та посібники або презентації. Перші два тижні карантину завдання були досить об’ємні. Мені складно було ще працювати самостійно. Потім я звикла до цих умов, все виконувала вчасно, фотографувала виконані завдання,  скидала їх викладачам в  Google Classroom. Я розумію, скільки зусиль приходиться прикладати викладачеві,  якому потрібно збільшити отримане зображення, розібрати почерк і у відповідь надіслати зауваження, вказати на помилки і недоліки, виставити  оцінки. Тепер батьки розуміють складність роботи педагога. У нас уроки робила вся моя родина. Ми навіть знімали відео, як я розповідаю вивчені вірші і надсилали його викладачеві.


 Марія  Дмитренко

Мені не дуже подобається робота під час карантину. Мене не задовольняє дистанційне навчання тому, що я не завжди розумію матеріал. Мені легше працювати, коли викладач все пояснює на занятті. Не вистачає живого спілкування.

Дистанційна освіта не замінить живого спілкування з викладачем, треба щоб між ним та студентами був живий діалог, тоді і знання засвоюються краще. До того ж, студенти в колективі вчаться співпрацювати, допомагати один одному. Тоді й вчитись легше.                                                                                            


 Опришко Аріна

Ніби чорна хмара насунулась і окутала  весь світ. Тривога, страх і до кінця не розуміння всього того, що відбувається. Люди в масках, в гумових рукавичках… Covid-19 – чума ХХІ століття відбирає в людей надію на майбутнє, сіє в душах самотність, забирає можливість живого спілкування, люди стають жорстокішими, знервованими. Дистанційне навчання забрало в нас можливість живого спілкуватись з викладачами, зі своїми одногрупниками.

Настрій не дуже бадьорий, бо розумієш, що коли б очно навчався в коледжі все одно більше виносив би з занять. Завдання почали давати  з 1-го дня карантину. Стільки матеріалу! Вивчати його було важко. Не розуміла я завдання – вивчити вірш. Як і кому його розповідати? А потім викладач дав вказівку – робити відео і присилати в клас.

Якщо треба щось згадати з матеріалу, який вивчали раніше, то шукаю відеоуроки. Це мені допомагає.

У нас  з одногрупниками є чат, де ми всі спілкуємось, запитуємо, хто що зрозумів. Якщо треба, пояснюємо один одному. Але не всі такі активні. Є студенти, які просять скинути зроблене завдання, а є й такі, які зовсім не хвилюються, нічого не роблять. Бо думають, що зможуть наздогнати весь матеріал за останні декілька днів.


Москальченко Руслана

Дуже добре, що ми не тільки навчаємось онлайн, а й беремо участь у різних виховних заходах. Наш керівник академгрупи – Березівська Т.С. створила клас для проведення виховних годин, де розміщує різні цікаві теми згідно свого виховного плану. Так ми познайомились з Рекомендаціями щодо профілактики захворювання на Covid-19, з моделями, технологією та перспективами дистанційного навчання, з Кодексом студента; Тетяна Сергіївна організувала створення відеопрезентації 11 групи на конкурс «Я заявляю про себе», ми взяли активну участь в віртуальному концерті, зробили відео виступів – вірші, пісні. На платформі Viber керівник академгрупи створила групу для нас і для батьків і постійно підтримує з нами та батьками зв’язок, інформуючи про навчання та новини в коледжі, радиться з батьками, як краще здійснювати навчально-виховну роботу вдома.