Хамфрі Дейві говорив: «Language is not only the vehicle of thought; it is a great and efficient instrument in thinking» – (Мова – це не лише засіб вираження думок; це величний та дієвий інструмент мислення). Студенти та викладачі нашого коледжу мали прекрасну нагоду переконатися у правдивості слів відомого англійського вченого, адже у період з 16 листопада по 27 листопада 2015 року у закладі тривала декада іноземних мов та зарубіжної літератури . На цілих десять днів ми поринули у атмосферу багатомовності і міжкультурного розмаїття, де кожен день відзначався якоюсь цікавою подією.
Вже традиційною подією в стінах нашого навчального закладу стало проведення конкурсу стінгазет з англійської мови. Виставка проходила в навчальному корпусі №2. Тема конкурсу: “День Подяки.” Більше 20 стінгазет прикрасили педколедж цього року. Яскравими барвами, малюнками, фотографіями привертали вони увагу студентів, викладачів і гостей коледжу. Пізнавальні статті, різноманітні інформативні матеріали, факти підтримували зацікавленість і викликали жваве обговорення. Такі конкурси стимулюють вивчення іноземної мови і сприяють розвитку сучасного світогляду в студентів.
Студенти 43 групи одні з найактивніших, креативних і веселих у нашому закладі. Такий висновок напросився сам собою після відвідин 26 листопада свята з нагоди Дня Подяки, організованого активними студентами групи та керівника академічної групи Заграй Наталії Анатоліївни. Святковий концерт був пронизаний голлівудською тематикою: червона доріжка, вишукані наряди виступаючих, вручення «Оскара» і численних призів … А стільки жартів і смішних сценок, придуманих і зіграних студентами 43 групи, давно не доводилося чути і спостерігати. До речі, студенти ще й співають чудово, а для «пікантності» вокальним номерами самі придумали сюжети і зробили декорації для імпровізованих кліпів до пісень.
Конкурс «TAKING STEPS» був проведений серед студентів коледжу І-ІV курсів викладачем англійської мови Омелянчук Л.І. Конкурс «TAKING STEPS» прототип щорічного конкурсу закордоном “Spelling Вee”. Мета конкурсу – покращити словниковий запас студентів , розвивати навички правопису та правильного використання слів англійської мови, які будуть допомагати їм протягом всього життя.
І місце – Любченко Оксана – 12 група, Ретинська Аліна – 13 група;
ІІ місце – Харитонова Анастасія – 13 група, Шулежко Юлія – 13 група, Дзерин Оксана – 41 група;
ІІІ місце – Пилипенко Анна – 13 група, Венгерська Вероніка – 41 група, Ролько Дмитро – 32 група.
Свої уміння створювати інтелект-карти (одного з інструментів модернізації освіти, який допомагає у стислій та вербально-образній формі глибоко і міцно засвоювати навчальний матеріал) показали студенти 13 та 33 груп. Найкращі інтелект карти (Mind Map) були створені 13 групою.
Студенти коледжу 11,12,13,35 груп вирішили допомогти іноземцям зрозуміти, про що співається в українському гімні і чому він так надихає українців. Вони виконували гімн України англійською мовою.
Викладач російської мови, Ткаченко Н.В., з метою збагачення словникового запасу студентів та виховуючи повагу до культури інших народів, провела олімпіаду з російської мови та конкурс «Занимательная грамматика»
Переможці олімпіади з російської мови:
І місце – Гончар Ірина – 33 група;
ІІ місце – Прядко Каріна – 32 група, Антоненко Любов – 32 група;
ІІІ місце – Якубенко Злата – 33 група, Гой Наталія – 33 група, Царенко Юна – 33 група.
Переможці конкурсу «Занимательная грамматика» з російської мови:
І місце – Гончар Ірина – 33 група;
ІІ місце – Дудла Тетяна – 33 група;
ІІІ місце – Микитенко Анастасія – 32 група.
Викладачем французької та німецької мови (Градоблянська Н.В.) було проведено інтелект-шоу «Що ми знаємо про Францію?» (12,13 групи), краєзнавчий брейн-ринг «Незнайома знайома Німеччина» (12,13 групи), краєзнавча конференція «Традиції та культура франкомовних і німецькомовних країн» (33 група), презентація творчих робіт «Великі люди Франції та Німеччини» (23 група). Студенти отримали конкретні пошукові завдання, знайшли необхідну інформацію. Мета даних заходів сприяла збагаченню і розширенню культурного простору освітнього середовища, самовизначенні студентів в соціально-культурних формах життєдіяльності, проживанню ними ситуації успіху.
23 листопада для студентів І курсу було проведено літературний брейн-ринг (викладач Чеснова М.А.). Мета проведення – популяризація серед молоді читацької культури. Гра була напруженою і динамічною. Перемогу здобула команда 12 групи (капітан команди – Долиненко Діана) з рахунком 27/24. Студенти ІІ курсу взяли участь у конкурсі творчих літературних проектів. Кращими роботами визначено презентації студенток 24 групи – Початенко Яни «Красою Японії народжений» і Пріщенко Тетяни «Журавлі, яких людина шукає все життя». Зі студентами 25 групи створено booktrailer за твором Джорджа Орвелла “Скотоферма” (в оригіналі: “Animal Farm: A Fairy Story”). Метою такого відеоролику є пропаганда читання, привертання уваги до книги, яка є класикою світової літератури, за допомогою візуальних засобів. Це одна із форм роботи по забезпеченню якості освіти майбутнього педагога шляхом впровадження і входження до світового медіапростору.
Впродовж усього періоду декади іноземних мов діяла виставка науково-методичних робіт викладачів, де були представлені методичні доробки з іноземної мови та світової літератури: інструктивні матеріали, методичні рекомендації, навчально-методичні посібники, статті, матеріали конференцій, у яких брали участь викладачі комісії.
Заходи було проведено на високому методологічному рівні і сприяли формуванню у студентів переконаності у важливості постійної роботи над власним професійним становленням.