Циклова комісія викладачів психолого-педагогічних дисциплін працює під девізом: « Бути педагогом, значить бути справжнім реформатором майбутнього життя України,бути апостолом Правди і Науки».
Викладачі циклової комісії працюють над проблемою: «Здійснення систематичного педагогічного керівництва процесом навчання, реалізація професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців освіти, оволодіння науково-методичними цінностями педагогічної реальності з метою розвитку професійного рівня готовності студентів коледжу до створення в українській школі атмосфери наукового пошуку».
У складі комісії працює 5 викладачів.
З них:
викладачі – методисти – 2,
старший викладач – 1,
викладачі вищої категорії – 5.
Основні завдання діяльності циклової комісії:
• забезпечувати єдину методичну та змістову концепцію викладання психолого-педагогічних дисциплін, якісну психолого-педагогічну підготовку майбутніх фахівців освіти;
• використовувати в навчальному процесі сучасні ІКТ у формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців освіти при вивченні психолого-педагогічних дисциплін;
• підвищувати ефективність викладання шляхом широкого використання сучасних інформаційних та особистісно-орієнтованих педагогічних технологій навчання;
• удосконалювати критерії та норми оцінювання навчальних досягнень студентів, відповідно до системи організації навчального процесу;
• продовжувати пошук шляхів і методів розвитку та становлення кожної особистості майбутнього фахівця, конкурентноспроможного в умовах сьогодення;
• вивчати, узагальнювати і розповсюджувати досвід роботи учителів-новаторів і кращих викладачів коледжу;
• підвищувати фахову компетентність, педагогічну майстерність викладачів;
• здійснювати пошук та впроваджувати нові шляхи і технології активізації самостійної пізнавальної, науково-дослідницької діяльності студентів.
• продовжувати вивчення основ педагогіки і психології, виробляти і впроваджувати систему роботи з обдарованими студентами, сприяти розвитку їх здібностей;
• готувати студентів до навчання учнів з особливими потребами.
Педагогічне кредо: Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти! Якщо студентам віддаєш ти все найкраще, То й сам сягнеш нової висоти. Життєве кредо: Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява… Візьми усмішку і подаруй її тому, хто так її потребує. Візьми доброту і яви її тому, хто сам не вміє віддавати. Візьми віру і віддай кожному, хто не має її. Візьми любов і неси її всьому світові. Коло науково-педагогічних інтересів: • розвиток особистості студента в процесі інтерактивного навчання; • формування педагогічної майстерності майбутніх учителів та професійне самовдосконалення вчителя; • підготовка майбутнього вчителя української школи до пошуково-дослідницької діяльності.Науково-методична робота:Методичні основи організації та проведення самопідготовки в групах продовженого дня та школах-інтернатах. – 2016 р. Виховання стійких пізнавальних інтересів молодших школярів. – 2016 р. Педагогічні орієнтири у підготовці вчителя-фахівця сучасної школи. – 2009 р. Порівняльний аналіз ефективності використання різних форм організації навчання на уроках в початкових класах. – 2009 р. Практичні роботи з педагогіки з основами педагогічної майстерності. – 2009 р. Підготовка вчителя початкової школи до професійної діяльності. – Стаття в науково-методичному збірнику Теорія і практика сучасної освіти у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Випуск 1. – Прилуки, 2015. Науково-дослідна робота студентів як чинник удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя. – Стаття в науково-методичному збірнику Теорія і практика сучасної освіти у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Випуск 2. – Прилуки, 2016. Моделі взаємодії сім’ї та школи. – Стаття в науково-методичному збірнику Теорія і практика сучасної освіти у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Випуск 7. – Прилуки, 2017. Навчально-виховна робота в групах продовженого дня загальноосвітньої школи та школах-інтернатах. – Черкаси, 2016. – 312 с. Психолого-педагогічні аспекти організації самостійної роботи студентів – майбутніх вчителів. – 2015 р. Навчальна програма з вступу до спеціальності. – 2017. Навчальна програма з педагогіки з основами педагогічної майстерності. – 2017. Навчальна програма з методики виховної роботи в групах продовженого дня та школах-інтернатах. – 2016. Навчальна програма з методики навчальної та виховної роботи в групах продовженого дня та школах-інтернатах. – 2017. Навчальна програма з методики самопідготовки в групах продовженого дня та школах-інтернатах. – 2016. Навчальна програма з основ педагогічної майстерності – 2016. Навчальна програма з практикуму в літніх оздоровчих таборах – 2017. Використання комп’ютерної техніки в процесі навчання молодших школярів. – 2008. Педагогічні орієнтири у підготовці вчителя-фахівця сучасної школи. – 2007. Сімейні конфлікти, їх вплив на дитину. – 2004. Педагогічні умови ефективності семінарських занять. – 2003. Курсовим керівникам. (Методичні рекомендації курсовим керівникам академічних груп).- 2006. Система національного виховання в сучасній школі /Посібник для студентів та викладачів педагогічних закладів. – 2006. Формування і розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів / Методичний посібник для вчителів, викладачів та студентів педагогічних навчальних закладів. – 2006. Зміст і форми профорієнтаційної роботи з молодшими школярами. – 2004. Шляхи оновлення навчального процесу початкової школи / Методичний посібник для студентів та викладачів педагогічних закладів. – 2004. Стресові стани у викладачів. Профілактика та способи їх подолання / Методичні рекомендації для студентів та викладачів педагогічних закладів. – 2003. Організація та проведення майстер-класів у вузах І-ІІ рівнів акредитації./ Методичний посібник. – Корсунь-Шевченківський, 2018. – 50 с.Етика викладача в нестандартних ситуаціях студентського життя. – 2016р. Впровадження нових педагогічних технологій під час підготовки майбутніх фахівців. – 2016р. Щоб навчати інших, треба самому багато знати. – Сучасна школа України № 7. – 2011р. Глибинний зміст і напрямки виховної роботи в Сахнівській школі. – Вісник КВНЗ «Корсунь-Шевченківський педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка Черкаської обласної ради.». Випуск № 1. – 2015р. В.О Сухомлинський про педагогічну майстерність вчителя. – Науково-методичний збірник матеріалів педагогічних читань присвячених видатному українському педагогу В.О. Сухомлинському. – 2015р. Нагороди: Знак «Відмінник освіти України» – 1998р. Грамота департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації – 2015р. Грамота Черкаської обласної державної адміністрації – 2008р. Грамота Президії Черкаського обкому Профспілки працівників освіти і науки України – 2013р. Грамота Міністерства освіти та науки України – 2007. Сертифікат учасника майстер-класу Ш.О.Амонашвілі «Основи гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому процесі» – 2005 р. Сертифікат учасника Десятих Всеукраїнських читань з гуманної педагогіки «Виховуватися в моральному кліматі пам’яті» – 2015 р. Сертифікат учасника навчального тренінгу з упровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти – 2017 р. |
Педагогічне кредо: Донести до серця кожного студента знання, досвід і практичні вміння.
Життєве кредо: Досвід – дитина думки, а думка – дитина дії. Дія – головний ключ до успіху. Коло науково-педагогічних інтересів: теорія і методика формування у майбутніх учителів професійної готовності до роботи на комунікативних засадах. Науково-методична робота: Тестові завдання з педагогіки. – 2015 р.
Практикум з педагогіки. – 2017 р. Нагороди:
|
Педагогічне кредо: Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках зі студентами та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення.
Життєве кредо: Життя – це постійний рух, нові цікаві знайомства і взаємодопомога. Коло науково-педагогічних інтересів: Формування професійної самосвідомості майбутнього вчителя національної школи, використання активних методів навчання у викладанні педагогічних дисциплін, творчий підхід до формування професійної майстерності вчителя школи. Науково-методична робота:
Нагороди: 1996 р. – Подяка за активну участь у проведенні свята міста. 2006 р. – Почесна грамота Головного управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації 2008– Почесна грамота Міністерства освіти та науки України за багаторічну сумлінну працю та досягнуті успіхи у справі навчання та виховання підростаючого покоління. 2017 р. – Почесна грамота за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнення успіху у справі навчання і виховання підростаючого покоління, особистий вагомий внесок у розвиток національної освіти та з нагоди відзначення 80-річчя від дня народження О.А. Захаренка |
Педагогічне кредо: Той хто мало знає, і навчити зможе мало…
Життєве кредо: Поки ми нарікаємо на життя – воно минає. Коло науково-педагогічних інтересів: психологічні механізми формування особистості, розвиток критичного мислення, дослідженням проблем вікової та педагогічної психології, проблеми особистісної підготовки майбутнього фахівця до професійної діяльності. Науково-методична робота:
Нагороди:
|
Педагогічне кредо: Учителем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить… Учитель лише той, хто вміє чути, Окрилити, навчити і любить. Життєве кредо: Віддай людині крихітку себе – за це душа поповнюється світлом. Коло науково-педагогічних інтересів: впровадження інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховний процес з метою формування позитивної мотивації навчання; використання інтерактивних технологій в процесі викладання психології. Методичні розробки:
Нагороди: Грамота Головного управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації – 2007 р. Сертифікат учасника навчального тренінгу з упровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти – 2017 р. Сертифікат учасника форуму “Сучасний навчальний заклад – орієнтири успіху” – 2016. |