Фізичне виховання відіграє важливу роль у підготовці всебічно розвиненої людини. Сучасний темп життя ставить вимогу змолоду дбати про своє фізичне вдосконалення, мати знання в галузі особистої та суспільної гігієни, вести здоровий спосіб життя, самостійно і систематично займатися фізичними вправами.
Нові підходи до організації уроків фізичної культури створюють сприятливі умови для формування особистості, стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного та гармонійного розвитку природних здібностей і психічних якостей.
Саме тому, викладачі фізичної культури коледжу Слапенін О.І., Бігун П.А., Житомирський В.І. за ініціативи і підтримки завідувача навчально-методичного кабінету Якименко Г.М. та методиста Савченко М.В. впродовж тижня (з 14.11 по 18.11.2022) відвідували відкриті уроки один в одного та ділилися досвідом щодо якісного та ефективного проведення модуля «Гімнастика». Викладачі Слапенін О.І., Житомирський В.І. працювали над розвитком фізичних якостей (швидкість та витривалість) при виконанні фізичних вправ, Бігун П.А. зосередив увагу на виконанні комплексу фізично-розвиваючих вправ та методиці їх проведення. Під час проведення занять прослідковувалось взаєморозуміння між студентами і викладачами, формування у здобувачів освіти стійкої мотивації щодо надбання знань з даної теми, використання міжпредметних зв’язків з іншими навчальними дисциплінами, такими як основи фізичної культури з методикою навчання, вікова фізіологія та гігієна, педагогіка, психологія. Виконання різноманітних гімнастичних вправ, застосування різних форм, засобів, методів та прийомів в їх поєднанні забезпечили оптимальну активність всіх студентів, достатню емоційність та високі показники щільності занять.
Відповідно до освітньої реформи Нової української школи, яка наголошує на важливості виховання молодого покоління фізично розвинутим, загартованим, готовим до праці й оборони нашої України, Якименко Г.М., Савченко М.В. разом з викладачами обговорили методику проведення як уроків фізичної культури, так і процесу фізичного виховання, використання інноваційних методів навчання, реалізації принципів педагогіки партнерства, що зумовлені сучасними підходами до організації освітнього процесу. Визначили різноманітні види фізичної активності студентів, залежно від умов, у яких вони перебувають, виробили поради як боротися зі стресом, з емоційною, психологічною і фізичною напруженістю в умовах війни за допомогою фізичних та релаксаційних вправ.