Циклова комісія викладачів психолого-педагогічних дисциплін працює під девізом: «Бути педагогом, значить бути справжнім реформатором майбутнього життя України,бути апостолом Правди і Науки».
Викладачі циклової комісії працюють над проблемою: «Здійснення систематичного педагогічного керівництва процесом навчання, реалізація професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців освіти, оволодіння науково-методичними цінностями педагогічної реальності з метою розвитку професійного рівня готовності студентів коледжу до створення в українській школі атмосфери наукового пошуку».
У складі комісії працює 7 викладачів.
З них:
викладачі-методисти – 2,
старший викладач – 1,
викладачі вищої категорії – 5,
спеціаліст ІІ категорії – 1 особа,
спеціаліст – 1 особа.
Основні завдання діяльності циклової комісії:
– реалізація компетентнісного підходу у підготовці майбутнього вчителя в умовах педагогічного коледжу;
– формування професійної компетентності майбутніх педагогів на прикладі життя та діяльності відомих педагогів;
– формування професійних та соціальних компетентностей майбутніх педагогів, спрямованих на пріоритетність діяльнісного підходу по забезпеченню особистісного творчого зростання школяра;
– психологізація методичного супроводу підготовки майбутніх педагогів як необхідна умова формування професійної компетентності;
– розвиток творчих здібностей майбутніх педагогів як складова компоненту професійної компетентності вчителя;
– психологічний супровід майбутніх педагогів в умовах формування у них професійних та соціальних компетентностей шляхом наскрізного застосування інформаційно-комунікаційних технологій;
– розробка і практичне впровадження концепції трансформації фахового молодшого бакалавра в умовах нових підходів до навчання;
– забезпечувати єдину методичну та змістову концепцію викладання психолого-педагогічних дисциплін, якісну психолого-педагогічну підготовку майбутніх фахівців освіти;
– використовувати в навчальному процесі сучасні ІКТ для формування професійної компетентності майбутніх фахівців освіти при вивченні психолого-педагогічних дисциплін;
– підвищувати ефективність викладання шляхом широкого використання сучасних інформаційних та особистісно-орієнтованих педагогічних технологій навчання;
– удосконалювати критерії та норми оцінювання навчальних досягнень студентів, відповідно до системи організації навчального процесу;
– продовжувати пошук шляхів і методів розвитку та становлення кожної особистості майбутнього фахівця, конкурентноспроможного в умовах сьогодення;
– вивчати, узагальнювати і розповсюджувати досвід роботи учителів-новаторів і кращих викладачів коледжу;
– підвищувати фахову компетентність, педагогічну майстерність викладачів;
– здійснювати пошук та впроваджувати нові шляхи і технології активізації самостійної пізнавальної, науково-дослідницької діяльності студентів;
– продовжувати вивчення основ педагогіки і психології, виробляти і впроваджувати систему роботи з обдарованими студентами, сприяти розвитку їх здібностей;
– готувати студентів до навчання учнів з особливими потребами.
Березівска Тетяна Сергіівна, викладач психолого-педагогічних дисциплін, голова циклової комісії |
Дисципліни, які викладає: педагогіка (в т.ч. інклюзивна) з курсовою роботою, вступ до спеціальності та академічна доброчесність, спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи. Освіта: вища, Уманський державний педагогічний інститут ім. П.Г. Тичини. Курси підвищення кваліфікації: Білоцерківський ІНПО, Цифрові технології, 30 год., 2020. КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» с/к «Особливості організації дистанційного навчання», 01.04.2021, свідоцтво ЕК №02139133/002145-21, 8 год./0,3 кр.; КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», с/к «Сучасні технології масмедіа в освіті», 14-19.02.2022, свідоцтво ЕК № 02139133/003259-22, 50 год./1,7 кр.; The LECO Foundation: програма підвищення кваліфікації «Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти і практики психосоціальної підтримки», сертифікат №78 від 15.02.2023, 30 год./1 кр.; КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»: Програма спеціалізованої психолого-педагогічної підготовки працівників закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти, 20-25.02.2023, свідоцтво ЕК №02139133/004339-23, 40 год./1,3 кр.; Стажування при кафедрі педагогіки Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (довідка № 573/01 від 26.04.2024 р.), 180 год. Остання атестація: 2020/2021 н. р. Наступна атестація: 2025/2026 н. р. Загальний стаж педагогічної діяльності: 47 років Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії Педагогічне звання: викладач-методист |
Педагогічне кредо: Учитись важко, а учить ще важче. Життєве кредо: Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява… Коло науково-педагогічних інтересів: підготовка майбутнього вчителя Нової української школи до пошуково-дослідницької діяльності; підготовка майбутніх педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Науково-методична робота: І. Методичні розробки «Виховання стійких пізнавальних інтересів молодших школярів». – 2016. «Навчально-виховний процес – простір, де панує любов». – 2017. «Гуманно-особистісний підхід до Дитини – запорука успіху її у навчанні». – 2017. «Педагогічні моделі освіти для сталого розвитку в Україні». – 2018. «Особливості діалогічної взаємодії в освітньому менеджменті». – 2018. «Формула нової школи – формування компетентностей». – 2019. «Особливості теоретично-практичного досвіду інклюзивного навчання за кордоном». – 2020. «Особливості виховання дітей в дистантних сім’ях українців у зв’язку з трудовою міграцією». – 2020. «Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах упровадження ідей Нової української школи». – «Особливості педагогічної взаємодії в новій українській школі». – 2020. «Роль циклової комісії у підвищенні успішності студентів». – 2021. «Використання технологій проблемного навчання як засобу формування пізнавальної самостійності студентів на заняттях психолого-педагогічного циклу». – 2021. «Використання комп’ютерної техніки в процесі навчання молодших школярів». – 2023. «Індивідуальна програма розвитку — основний освітній документ для дітей з особливими освітніми потребами». – 2024. «Організація психолого-педагогічного супроводу дітей з освітніми потребами в НУШ». – 2024. «Організація психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з особливими освітніми потребами». – 2024. «Особливості виховного процесу в інклюзивному середовищі НУШ». – 2024. «Проблеми організації освітнього процесу за умов інклюзивного навчання». – 2024. «Створення інклюзивного освітнього середовища в НУШ: поради для вчителів». – 2024. «Теоретико-методологічні засади організації інклюзивного освітнього середовища». – 2024. «Форми та методи інклюзивного навчання дітей в умовах інклюзивного середовища». – 2024. «Підготовка асистента учителя до роботи в школі з інклюзивними класами». – 2024. ІІ. Навчальні посібники Навчально-виховна робота в групах продовженого дня загальноосвітньої школи та школах-інтернатах. – 2016. Методичні основи організації та проведення самопідготовки в групах продовженого дня та школах-інтернатах. – 2016. Впровадження нових педагогічних технологій під час підготовки майбутніх фахівців. – 2016. Практичні роботи з педагогіки з основами педагогічної майстерності.- 2017. Як провести майстер клас. – 2018. Методичні рекомендації до виконання та оформлення курсових робіт з дисциплін психолого-педагогічного циклу. – 2019. Акція: «16 днів без насилля». – 2019. Форми виховної роботи в групі продовженого дня. – Особливості дистанційного навчання в умовах карантину. (Методичний посібник для ЗСЗО та вузів І-ІІ р.а.). – 2021 р. Система відносин в академічній групі через різні види виховної діяльності. (Методичний посібник для керівників академічних груп). – Завдання для інтелектуального розвитку дитини (Методичний посібник для батьків та вихователів дошкільних закладів). – 2023. Виховні години в дистанційному форматі (Методичний посібник для керівників академічних груп навчальних закладів фахової передвищої освіти). – 2023. Інклюзивна освіта: крок за кроком (Методичний посібник для викладачів навчальних закладів фахової передвищої освіти) в 4 частинах.- 2023. Педагогічні та методичні підходи до підготовки фахівця Нової української школи. (Практичні поради та тренінги) в 3 частинах. – 2024. Силабус «Вступ до спеціальності та академічна доброчесність». – 2024. Силабус «Методика роботи з дітьми з ООП в початковій школі».- 2024. Силабус «Педагогіка (в т.ч.інклюзивна) з курсовою роботою». – 2024. Силабус «Спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи». – 2024. ІІІ. Науково-педагогічні збірники «Глибинний зміст і напрямки виховної роботи в Сахнівській школі». – Вісник. Випуск № 1. – 2016. Збірник виступів викладачів та студентів на науково-теоретичній конференції «Ідеї В.О.Сухомлинського і становлення Нової української школи». – (2018 р.). Збірник виступів викладачів та студентів на науково-теоретичній конференції «У вселюдському житті тільки той народ бере перемогу, який має найкращу школу». – (2019 р.). «Інклюзивна освіта як ідеологія, що виключає будь-яку дискримінацію дітей». – (2020 р.). ІV. Навчальні програми з дисциплін Методика виховної роботи в ГПД. – 2017. Методика самопідготовки в ГПД та школах-інтернатах. – 2018. Педагогіка з ОПМ. – 2020. Основи педагогічної майстерності. – 2020. Методика навчально-виховної роботи в ГПД та СЗЗ. – 2020. Інклюзивне навчання в початковій школі. – 2021. Спецкурс «НУШ». – 2020. Вступ до спеціальності та академічна доброчесність. – 2023. Педагогіка (в т.ч.інклюзивна) з курсовою роботою.- 2024. Методика роботи з дітьми з особливими освітніми потребами – 2024. Спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи – 2024. Спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи та інклюзивної освіти.- 2024.Статті В науково-педагогічному збірнику «Теорія і практика сучасної освіти у ВНЗ І-ІІ р.а.» м. Прилуки:
Нагороди: 1. Почесна грамота Міністерства народної освіти УРСР – 1991 Р. 2. Грамота Управління народної освіти Черкаської обласної державної адміністрації. – 1993 р. 3. Знак «Відмінник освіти України» – 1998р. 4. Грамота Міністерства освіти та науки України – 2007. 5. Почесна грамота президії Черкаського обкому Профспілки працівників освіти і науки України. – 2008р. 6. Грамота Президії Черкаського обкому Профспілки працівників освіти і науки України – 2013р. 7. Грамота Черкаської обласної адміністрації, Департаменту освіти. – 2013 р. 8. Почесна грамота Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації. – 2013 р. 9. Грамота департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації – 2015р. 10. Почесна грамота Черкаської обласної державної адміністрації. 2016 р. 11. Почесна грамота Президії Черкаського обкому профспілки працівників освіти і науки України. – 2018 р. 12. Нагрудний знак «Василь Сухомлинський» – 2023 р. |
Жерепа Ольга Петрівна, викладач психолого-педагогічних дисциплін |
Дисципліни, які викладає: педагогіка (в т.ч. інклюзивна) з курсовою роботою, вступ до спеціальності та академічна доброчесність, основи роботи дитячими та юнацькими організаціями з методикою гурткової роботи. Освіта: вища, Кіровоградський державний педагогічний інститут ім.О.С.Пушкіна Курси підвищення кваліфікації: Білоцерківський ІНПО, Цифрові технології, 30 год., 2020 р. КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» с/к «Особливості організації дистанційного навчання», 01.04.2021, свідоцтво ЕК №02139133/002145-21, 8 год./0,3 кр.; КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», с/к «Сучасні технології масмедіа в освіті», 19.02.2022, свідоцтво ЕК № 02139133/003259-22, 50 год./1,7 кр.; КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»: Програма спеціалізованої психолого-педагогічної підготовки працівників закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти, 20-25.02.2023, свідоцтво ЕК №02139133/004339-23, 40 год./1,3 кр. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Стажування.180 год., 2024 р. Остання атестація: 2023/2024 н. р. Наступна атестація: 2028/2029 н. р. Загальний стаж педагогічної діяльності: 48 років Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії Педагогічне звання: старший викладач |
Педагогічне кредо: Донести до серця кожного студента знання, досвід і практичні вміння.Життєве кредо: Досвід – дитина думки, а думка – дитина дії. Дія – головний ключ до успіху. Коло науково-педагогічних інтересів: теорія і методика формування у майбутніх учителів професійної готовності до роботи на комунікативних засадах. Науково-методична робота: 1. «Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутнього вчителя». – 2016 р. 2. Вчитель – класний керівник (посібник). – 2016 р. 3. Методи і форми виховання. Особистісно орієнтоване виховання (посібник). – 2016 р. 4. «Формування соціально-комунікативних навичок в умовах компетентнісного навчання». – 2017 р. 5. Тестові завдання з педагогіки (посібник). – 2017 р. 6. «Про огляд та застосування сучасних педагогічних технологій». – 2018 р. 7. Практикум з педагогіки (посібник). – 2018 р. 8. «Психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання». – 2019 р. 9. Методика виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах (посібник). – 2019 р. 5. «Педагогіка партнерства у концепції НУШ». – 2020 р. 6. Вчитель – вічний учень (посібник). – 2020 р. 6. «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу». – 2021 р. 7. Професійне самоусвідомлення педагога (посібник). – 2021 р. 8. Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства (посібник). – 2022 р. 9. «Педагогічні умови до інтегрованого навчання студентів». – 2023 р. Нагороди: Почесна грамота Міністерства освіти України – 1995 р.; Грамота Міністерства освіти України. – 1996 р.; Знак «Відмінник освіти України» – 1998 р.; Сертифікат учасника майстер-класу Ш.О. Амонашвілі «Основи гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому процесі» – 2005 р.; Премія імені народного вчителя О.А. Захаренка Черкаської обласної організації Профспілки працівників освіти і наукт України – 2023 р. |
Попик Оксана Олександрівна, практичний психолог, викладач психолого-педагогічних дисциплін
|
Дисципліни, які викладає: психологія, корекційна педагогіка, спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи Освіта: вища, Український державний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Курси підвищення кваліфікації: КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», практичний психолог, 210 год., 2019 р. Київський інститут соціально-емоційної освіти, 30 год., 2020 р. Онлайн курси з соціально-емоційного навчання через гру, 18 год., 2021 р. КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», с/к «Сучасні технології масмедіа в освіті», 14-19.02.2022, свідоцтво ЕК № 02139133/003259-22, 50 год./1,7 кр.; КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»: Програма спеціалізованої психолого-педагогічної підготовки працівників закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти, 20-25.02.2023, свідоцтво ЕК №02139133/004339-23, 40 год./1,3 кр. The LECO Foundation: програма підвищення кваліфікації «Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти і практики психосоціальної підтримки», сертифікат №78 від 15.02.2023, 30 год./1 кр. Стажування при кафедрі психології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (довідка № 573/01 від 26.04.2024 р.) Остання атестація: 2020/2021 н.р. Наступна атестація: 2025/2026 н.р. Загальний стаж педагогічної діяльності: 30 роки Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії Педагогічне звання: викладач-методист |
Педагогічне кредо: Той хто мало знає, і навчити зможе мало. Життєве кредо: Поки ми нарікаємо на життя – воно минає. Коло науково-педагогічних інтересів: психологічні механізми формування особистості, розвиток критичного мислення, дослідженням проблем вікової та педагогічної психології, проблеми особистісної підготовки майбутнього фахівця до професійної діяльності. Науково-методична робота: Вікова психологія: основні теоретичні питання -2016. Навчальна програма з психолого-педагогічної діагностики – 2017. Навчальна програма з психології – 2017. Нагороди: Знак «Відмінник освіти України» – 1998 р. Грамота Міністерства освіти та науки України за активну участь у розвитку національної освіти, впровадження нових форм навчання і виховання молоді. – 1996 р. Почесна грамота Черкаської районної ради – 2023 р. |
Савченко Марина Валентинівна, викладач психолого-педагогічних дисциплін
|
Дисципліни, які викладає: психологія, спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи та інклюзивної освіти Освіта: вища, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Магістр, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2008 р., практична психологія Курси підвищення кваліфікації: КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» с/к «Особливості організації дистанційного навчання», 01.04.2021, свідоцтво ЕК №02139133/002145-21, 8 год./0,3 кр.; КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», с/к «Сучасні технології масмедіа в освіті», 14-19.02.2022, свідоцтво ЕК № 02139133/003259-22, 50 год./1,7 кр.; Міністерство освіти і науки України Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти: підвищення кваліфікації методистів за напрямом «Методологічні засади організації професійного розвитку педагогічних працівників в умовах оновленого змісту освіти» 08-09.11.2022, сертифікат СС №38282994/3264-22, 16 год./0,5 кр КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»: Програма спеціалізованої психолого-педагогічної підготовки працівників закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти, 20-25.02.2023, свідоцтво ЕК №02139133/004339-23, 40 год./1,3 кр. The LECO Foundation: програма підвищення кваліфікації «Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти і практики психосоціальної підтримки», сертифікат №78 від 15.02.2023, 30 год./1 кр. Стажування при кафедрі психології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (довідка № 573/01 від 26.04.2024 р.) Остання атестація: 2022/2023 н.р. Наступна атестація: 2027/2028 н. р. Загальний стаж педагогічної діяльності: 21 років. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії. |
Педагогічне кредо: Учителем не кожен може бути,Не кожне серце вміє говорить… Учитель лише той, хто вміє чути, Окрилити, навчити і любить. Життєве кредо: Віддай людині крихітку себе – за це душа поповнюється світлом. Коло науково-педагогічних інтересів: впровадження інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховний процес з метою формування позитивної мотивації навчання; використання інтерактивних технологій в процесі викладання психології. Методичні розробки: Методичні посібники: «Методична скарбничка викладача» (2017). «Методичні рекомендації з організації та виконання самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни «Психологія» (2017). «Стрес та шляхи його подолання» (2023). «Методичні знахідки та надбання» (2023). Методичні розробки: «Психологічні детермінанти успішності професійного самовизначення студентів коледжу». «Творчий потенціал педагогічної праці». «Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу». «Виховання толерантності починається з педагога». «Цінність людського життя». «Жовто-блакитне серце віри. Разом ми зможемо ВСЕ». «Профілактика навчального стресу». «Інклюзивне освіта: від основ до практики». «Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання». «Роль батьків у впровадженні інклюзивної освіти». «Організаційно-педагогічні засади дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами». «Протиріччя і конфліктні ситуації в педагогічній взаємодії та засоби їх регулювання». «Психологічний супровід інклюзивної освіти». «Проблема формування мотивації навчальної діяльності в сучасних умовах». «Змішане навчання: як організувати якісний освітній процес в умовах війни. «Сучасні інтернет-ресурси в роботі викладачів». «Педагогічні технології інклюзивної освіти». «Формування здоров’язбережувальної компетентності педагога: від депресивного стану до психічного здоров’я». «Процес формування професіоналізму майбутніх вчителів початкової школи – важлива складова підвищення якості освіти». «Особистість учителя в розвитку креативних здібностей». «Війна та її психологічні наслідки». «Стресові ситуації та вихід з них». «Хочеш змінити світ, почни з себе». «Особливості формування толерантного інклюзивного простору у навчальному закладі». «Емоційна компетентність як необхідна складова професійної успішності сучасного вчителя». «Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання». «Роль мотивації в навчально-професійній діяльності студента». «Психологічна культура сучасного педагога». «Компетентність педагога як основа його професійної майстерності». «Психологічні аспекти розвитку творчої діяльності особистості в умовах сьогодення». «Основні передумови розвитку креативної складової професійного мислення майбутніх педагогів». «Освітнє середовище як чинник становлення обдарованої особистості». «Психологічні основи гуманізації спілкування викладача із студентами». Нагороди: Грамота Головного управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації – 2007 р. Диплом управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації за навчально-методичний посібник «Методичні рекомендації з організації та виконання самостійної роботи студентів під час вивчення дисципліни «Психологія» – 2018 р. Грамота Черкаської обласної державної адміністрації – 2018 р. №8215 Подяка Міністерства освіти і науки України – 2023 р. |
Горьова Людмила Іванівна, завідувач виробничою практикою, викладач психолого-педагогічних дисциплін
|
Дисципліни, які викладає: спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи, методика навчально- виховної роботи в ГПД та спеціальних загальноосвітніх закладах. Освіта: вища, Уманський державний педагогічний інститут ім.П.Г.Тичини. Курси підвищення кваліфікації: КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А.С.Макаренка» (сертифікат № 0262 від 29.03.2023) КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» (свідоцтво від 25.02. 23 ЕК № 02139133/004324-23) Науково–методичний центр вищої та фахової передвищої освіти (сертифікат СС 38282994/0846-24) КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А.С.Макаренка» (сертифікат № 0582 від 17.04.2024) Стажування при кафедрі виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (довідка від 26.04.24 № 555/01) Остання атестація: 2022/2023 н. р. Наступна атестація: 2027/2028 н. р. Загальний стаж педагогічної діяльності: 9 років Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії Педагогічне кредо: Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках зі студентами та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення. Життєве кредо: Життя – це постійний рух, нові цікаві знайомства і взаємодопомога. Коло науково-педагогічних інтересів: Формування професійної самосвідомості майбутнього вчителя Нової української школи, використання активних методів навчання у викладанні фахових дисциплін, творчий підхід до формування професійної майстерності вчителя національної школи. Науково-методична робота: Робоча програма з «Методики виховної роботи». Робоча програма з «Методики навчально-виховної роботи в ГПД та СЗЗ (сп/к). Методичні рекомендації для методистів та студентів з проведення психолого-педагогічної практики “Перші дні дитини в школі”. (Доповнення). Методичні рекомендації для методистів та студентів з проведення переддипломної педагогічної практики. (Доповнення). Нагороди: 2023 р. – Почесна грамота Черкаської обласної ради. |
Холодняк Марина Василівна, викладач психолого-педагогічних дисциплін |
Дисципліни, які викладає: педагогіка (в т.ч.інклюзивна), спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи. Освіта: вища, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Курси підвищення кваліфікації: «Школа для всіх», 30 год. (дистанційно, студія онлайн освіти EdEra), 2024 р. Наступна атестація: 2025/2026 н. р. Загальний стаж педагогічної діяльності: 8 років. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст. Педагогічне кредо: «Вчительство – це мистецтво і праця. Саме вчитель, педагог, викладач, вихователь закладає і створює основу творчої людської діяльності». Життєве кредо: “Не кажи світові про те, що ти хочеш зробити – покажи як ти робиш”. Коло науково-педагогічних інтересів: Методика навчання педагогіки та методики виховної роботи, новітні технології у викладанні та навчанні педагогіки, комунікативна грамотність. Нагороди: Почесна грамота Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації. – 2023 р. |