Циклова комісія викладачів психолого-педагогічних дисциплін працює під девізом: «Бути педагогом, значить бути справжнім реформатором майбутнього життя України,бути апостолом Правди і Науки».

Викладачі циклової комісії працюють над проблемою: «Здійснення систематичного педагогічного керівництва процесом навчання, реалізація професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців освіти, оволодіння науково-методичними цінностями педагогічної реальності з метою розвитку професійного рівня готовності студентів коледжу до створення в українській школі атмосфери наукового пошуку».

У складі комісії працює 7 викладачів.

З них:
викладачі-методисти – 2,
старший викладач – 1,
викладачі вищої категорії – 5,

спеціаліст ІІ категорії – 1 особа,

спеціаліст – 1 особа.

Основні завдання діяльності циклової комісії:

–    реалізація компетентнісного підходу у підготовці майбутнього вчителя в  умовах педагогічного  коледжу;

–    формування професійної компетентності майбутніх педагогів на прикладі життя та діяльності відомих педагогів;

–    формування  професійних  та соціальних  компетентностей  майбутніх педагогів, спрямованих на пріоритетність  діяльнісного підходу по забезпеченню  особистісного творчого зростання  школяра;

–    психологізація  методичного супроводу підготовки майбутніх педагогів  як необхідна умова формування  професійної  компетентності;

–    розвиток  творчих здібностей  майбутніх  педагогів як складова компоненту  професійної компетентності  вчителя;

–    психологічний супровід майбутніх педагогів в умовах формування у них професійних та соціальних компетентностей  шляхом наскрізного застосування інформаційно-комунікаційних технологій;

–    розробка і практичне впровадження концепції трансформації фахового молодшого бакалавра в умовах нових підходів до  навчання;

–    забезпечувати єдину методичну та змістову концепцію викладання психолого-педагогічних дисциплін, якісну психолого-педагогічну підготовку майбутніх фахівців освіти;

–    використовувати в навчальному процесі сучасні ІКТ для формування професійної компетентності майбутніх фахівців освіти при вивченні психолого-педагогічних дисциплін;

–    підвищувати ефективність викладання шляхом широкого використання сучасних інформаційних та особистісно-орієнтованих педагогічних технологій навчання;

–    удосконалювати критерії та норми оцінювання навчальних досягнень студентів, відповідно до системи організації навчального процесу;

–    продовжувати пошук шляхів і методів розвитку та становлення кожної особистості майбутнього фахівця, конкурентноспроможного в умовах сьогодення;

–    вивчати, узагальнювати і розповсюджувати досвід роботи учителів-новаторів і кращих викладачів коледжу;

–    підвищувати фахову компетентність, педагогічну майстерність викладачів;

–    здійснювати пошук та впроваджувати нові шляхи і технології активізації самостійної пізнавальної, науково-дослідницької діяльності студентів;

–    продовжувати вивчення основ педагогіки і психології, виробляти і впроваджувати систему роботи з обдарованими студентами, сприяти розвитку їх здібностей;

–    готувати студентів до навчання учнів з особливими потребами.

Березівска Тетяна Сергіівна,

викладач психолого-педагогічних дисциплін,

голова циклової комісії

Дисципліни, які викладає: педагогіка (в т.ч. інклюзивна) з курсовою роботою, вступ до спеціальності та академічна доброчесність, спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи.

Освіта: вища, Уманський державний педагогічний інститут ім. П.Г. Тичини.

Курси підвищення кваліфікації:

Білоцерківський ІНПО, Цифрові технології, 30 год., 2020.

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» с/к «Особливості організації дистанційного навчання», 01.04.2021, свідоцтво ЕК №02139133/002145-21, 8 год./0,3 кр.;

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», с/к «Сучасні технології масмедіа в освіті», 14-19.02.2022, свідоцтво ЕК № 02139133/003259-22, 50 год./1,7 кр.;

The LECO Foundation: програма підвищення кваліфікації «Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти і практики психосоціальної підтримки», сертифікат №78 від 15.02.2023, 30 год./1 кр.;

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»: Програма спеціалізованої психолого-педагогічної  підготовки працівників закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти, 20-25.02.2023, свідоцтво ЕК №02139133/004339-23, 40 год./1,3 кр.;

Стажування при кафедрі педагогіки Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини  (довідка № 573/01 від 26.04.2024 р.), 180 год.

Остання атестація: 2020/2021 н. р.

Наступна атестація: 2025/2026 н. р.

Загальний стаж педагогічної діяльності: 47 років

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії

Педагогічне звання: викладач-методист

Педагогічне кредо: Учитись важко, а учить ще важче.
Але не мусиш зупинятись ти!
Якщо студентам віддаєш ти все найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.

Життєве кредо: Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява…
Візьми усмішку і подаруй її тому, хто так її потребує.
Візьми доброту і яви її тому, хто сам не вміє віддавати.
Візьми віру і віддай кожному, хто не має її.
Візьми любов і неси її всьому світові.

Коло науково-педагогічних інтересів:
розвиток особистості студента в процесі інтерактивного навчання;
формування педагогічної майстерності майбутніх учителів та професійне самовдосконалення вчителя;

підготовка майбутнього вчителя Нової  української школи до пошуково-дослідницької діяльності;

підготовка майбутніх педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Науково-методична робота:

І. Методичні розробки

«Виховання стійких пізнавальних інтересів молодших школярів». – 2016.

«Навчально-виховний процес – простір, де панує любов». – 2017.

«Гуманно-особистісний підхід до Дитини – запорука успіху її у навчанні». – 2017.

«Педагогічні моделі освіти для сталого розвитку в Україні». – 2018.

«Особливості діалогічної взаємодії в освітньому менеджменті». – 2018.

«Формула нової школи – формування компетентностей». – 2019.

«Особливості теоретично-практичного досвіду інклюзивного навчання за кордоном». – 2020.

«Особливості виховання дітей в дистантних сім’ях українців у зв’язку з трудовою міграцією». – 2020.

«Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах упровадження ідей Нової української школи». –

«Особливості педагогічної взаємодії в новій українській школі». – 2020.

«Роль циклової комісії у підвищенні успішності студентів». – 2021.

«Використання технологій проблемного навчання як засобу формування пізнавальної самостійності студентів на заняттях психолого-педагогічного циклу». – 2021.

«Використання комп’ютерної техніки в процесі навчання молодших школярів». – 2023.

«Індивідуальна програма розвитку — основний освітній документ для дітей з особливими освітніми потребами». – 2024.

«Організація психолого-педагогічного супроводу дітей з освітніми потребами в НУШ». – 2024.

«Організація психолого-педагогічного супроводу батьків дітей  з  особливими освітніми потребами». – 2024.

«Особливості виховного процесу в інклюзивному середовищі НУШ». – 2024.

«Проблеми організації освітнього процесу за умов інклюзивного навчання». – 2024.

«Створення інклюзивного освітнього середовища в НУШ: поради для вчителів». – 2024.

«Теоретико-методологічні засади організації інклюзивного освітнього середовища». – 2024.

«Форми та методи інклюзивного навчання дітей в умовах інклюзивного середовища». – 2024.

«Підготовка асистента учителя до роботи в школі з інклюзивними класами». – 2024.

ІІ. Навчальні посібники

Навчально-виховна робота в групах продовженого дня загальноосвітньої школи та школах-інтернатах. – 2016.

Методичні основи організації та проведення самопідготовки в групах продовженого дня та школах-інтернатах. – 2016.

Впровадження нових педагогічних технологій під час підготовки майбутніх фахівців. – 2016.

Практичні роботи з педагогіки з основами педагогічної майстерності.- 2017.

Як провести майстер клас. – 2018.

Методичні рекомендації до виконання та оформлення курсових робіт з дисциплін психолого-педагогічного циклу. – 2019.

Акція: «16 днів без насилля». – 2019.

Форми виховної роботи в групі продовженого дня. –

Особливості  дистанційного навчання  в  умовах  карантину. (Методичний посібник  для ЗСЗО та вузів І-ІІ р.а.). – 2021 р.

Система відносин в академічній групі через різні види виховної діяльності. (Методичний посібник для керівників академічних груп). –

Завдання для інтелектуального розвитку дитини (Методичний посібник для батьків та вихователів дошкільних закладів).  – 2023.

Виховні години в дистанційному форматі (Методичний посібник для керівників академічних груп навчальних закладів фахової передвищої освіти). – 2023.

Інклюзивна освіта: крок за кроком (Методичний посібник для викладачів навчальних закладів фахової передвищої освіти) в 4 частинах.- 2023.

Педагогічні та методичні підходи до підготовки фахівця Нової української школи. (Практичні поради та тренінги) в 3 частинах. – 2024.

Силабус «Вступ до спеціальності та академічна доброчесність». – 2024.

Силабус «Методика роботи з дітьми з ООП в початковій школі».- 2024.

Силабус «Педагогіка (в т.ч.інклюзивна) з курсовою роботою». – 2024.

Силабус «Спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи». – 2024.

       ІІІ. Науково-педагогічні збірники

«Глибинний зміст і напрямки виховної роботи в Сахнівській школі». – Вісник. Випуск № 1. – 2016.

Збірник виступів викладачів та студентів на науково-теоретичній конференції «Ідеї В.О.Сухомлинського  і становлення Нової української школи». –  (2018 р.).

Збірник виступів викладачів та студентів на науково-теоретичній конференції «У вселюдському житті тільки той народ бере перемогу, який має найкращу школу». –  (2019 р.).

«Інклюзивна освіта як ідеологія, що виключає будь-яку дискримінацію дітей». – (2020 р.).

ІV.  Навчальні програми з дисциплін

Методика виховної роботи в ГПД. – 2017.

Методика самопідготовки в ГПД та школах-інтернатах. – 2018.

Педагогіка з ОПМ. – 2020.

Основи педагогічної майстерності. – 2020.

Методика навчально-виховної роботи в ГПД та СЗЗ. – 2020.

Інклюзивне навчання в початковій школі. – 2021.

Спецкурс «НУШ». – 2020.

Вступ до спеціальності та академічна доброчесність. – 2023.

Педагогіка (в т.ч.інклюзивна) з курсовою роботою.- 2024.

Методика роботи з дітьми з особливими освітніми потребами – 2024.

Спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи – 2024.

Спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи та інклюзивної освіти.- 2024.Статті

В науково-педагогічному збірнику «Теорія і практика сучасної освіти у ВНЗ І-ІІ р.а.» м. Прилуки:

  • «Науково-дослідна роботи студентів як чинник удосконалення науково-професійної підготовки майбутнього вчителя». – 2016.
  • «Підготовка вчителя початкової школи до професійної діяльності». – 2016.
  • «Моделі взаємодії сім’ї та школи як важливий аспект формування особистості». –
  • «Ідеї В.О.Сухомлинського і Нова українська школа». –
  • «Вироблення компетентностей при підготовці фахівців Нової української школи». –
  • «Педагог, вчений, громадянин – В.О.Сухомлинський». –
  • «Толерантне спілкування як основа запобігання асоціальної поведінки серед молоді». – 2019.
  • «Формула нової школи – формування компетентностей». – 2019.
  • «Особливості теоретично-практичного досвіду інклюзивного навчання в США». –
  • «Якісне зростання науково-педагогічного потенціалу закладів вищої освіти як запорука підготовки високоосвіченого фахівця в умовах реформування освітньої галузі». – 2020.
  • «Навчання по-іншому: новому часу – нові відкриття». –
  • «Використання технологій проблемного навчання як засобу формування пізнавальної самостійності студентів на заняттях психолого-педагогічного циклу». – 2022.
  • «Застосування технологій проблемного навчання як засобу формування пізнавальної самостійності на заняттях психолого-педагогічного циклу». – 2022.
  • «Григорій Сковорода – моральний учитель для всіх поколінь». – 2022
  • В науково-педагогічному збірнику Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції м. Прилуки: «Актуальні проблеми професійної підготовки фахівця в умовах реформування освітньої галузі». – 2020.
  • В науковому збірнику матеріалів ІІІ Всеукраїнської конференції м. Дніпро: «Соціально-педагогічні основи розвитку особистості в сучасних умовах комунікації: досвід, проблеми, перспективи». – 2019.В науковому збірнику матеріалів Інституту модернізації освіти: «Толерантне спілкування як основа запобігання асоціальної поведінки серед молоді». – 2020.В науковому збірнику матеріалів вебінару м. Лебедин: «Створення нових зв’язків між закладами дошкільної та початкової освіти в процесі якісних змін,  які відбуваються в освіті». – 2021.
  • Наукове фахове видання України. Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України. Видавнича група «Наукові перспективи», Всеукраїнська Асамблея докторів наук з державного управління, Християнська академія педагогічних наук України.
  • Журнал «Суспільство та національні інтереси» № 4(4) 2024 р.  Стаття.   Сіпко Л.О., Березівська Т.С. «Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутніх учителів». – 2024

 Нагороди: 

1.  Почесна грамота Міністерства народної освіти УРСР – 1991 Р.

2.  Грамота Управління народної освіти Черкаської обласної державної адміністрації. – 1993 р.

3.  Знак «Відмінник освіти України» – 1998р.

4.  Грамота Міністерства освіти та науки України – 2007.

5.  Почесна грамота президії  Черкаського обкому Профспілки працівників освіти і науки України. – 2008р.

6.  Грамота Президії Черкаського обкому Профспілки працівників освіти і науки України – 2013р.

7.  Грамота Черкаської обласної адміністрації, Департаменту освіти. – 2013 р.

8.  Почесна грамота Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації. – 2013 р.

9.  Грамота департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації – 2015р.

10. Почесна грамота Черкаської обласної державної адміністрації. 2016 р.

11. Почесна грамота Президії Черкаського обкому профспілки працівників освіти і науки України. – 2018 р.

12. Нагрудний знак «Василь Сухомлинський» – 2023 р.

Жерепа Ольга Петрівна,

викладач психолого-педагогічних дисциплін

Дисципліни, які викладає: педагогіка (в т.ч. інклюзивна) з курсовою роботою, вступ до спеціальності та академічна доброчесність, основи роботи дитячими та юнацькими організаціями з методикою гурткової роботи.

Освіта: вища, Кіровоградський державний педагогічний інститут ім.О.С.Пушкіна

Курси підвищення кваліфікації:

Білоцерківський ІНПО, Цифрові технології, 30 год., 2020 р.

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» с/к «Особливості організації дистанційного навчання», 01.04.2021, свідоцтво ЕК №02139133/002145-21,  8 год./0,3 кр.;

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», с/к «Сучасні технології масмедіа в освіті», 19.02.2022, свідоцтво ЕК № 02139133/003259-22, 50 год./1,7 кр.;

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»: Програма спеціалізованої психолого-педагогічної  підготовки працівників закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти,  20-25.02.2023, свідоцтво ЕК №02139133/004339-23, 40 год./1,3 кр.

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Стажування.180 год.,  2024 р.

Остання атестація: 2023/2024 н. р.

Наступна атестація: 2028/2029 н. р.

Загальний стаж педагогічної діяльності: 48 років

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії

Педагогічне звання: старший викладач

Педагогічне кредо: Донести до серця кожного студента знання, досвід і практичні вміння.Життєве кредо: Досвід – дитина думки, а думка – дитина дії. Дія – головний  ключ до успіху.

Коло науково-педагогічних інтересів: теорія і методика формування у майбутніх учителів професійної готовності до роботи на комунікативних засадах.

Науково-методична робота:

1.  «Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутнього вчителя». – 2016 р.

2. Вчитель – класний керівник (посібник). – 2016 р.

3. Методи і форми виховання. Особистісно орієнтоване виховання (посібник). – 2016 р.

4. «Формування соціально-комунікативних навичок в умовах компетентнісного навчання». – 2017 р.

5. Тестові завдання з педагогіки (посібник). – 2017 р.

6. «Про огляд та застосування сучасних педагогічних технологій». – 2018 р.

7. Практикум з педагогіки (посібник). – 2018 р.

8.  «Психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання». – 2019 р.

9. Методика виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах (посібник). – 2019 р.

5.   «Педагогіка партнерства у концепції НУШ». – 2020 р.

6. Вчитель – вічний учень (посібник). – 2020 р.

6.   «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу». – 2021 р.

7.  Професійне самоусвідомлення педагога (посібник). – 2021 р.

8.  Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства (посібник). – 2022 р.

9. «Педагогічні умови до інтегрованого навчання студентів». – 2023 р.

Нагороди: 

Почесна грамота Міністерства освіти України – 1995 р.;

Грамота Міністерства освіти України. – 1996 р.;

Знак «Відмінник освіти України» – 1998 р.;

Сертифікат учасника майстер-класу Ш.О. Амонашвілі «Основи гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому процесі» – 2005 р.;

Премія імені народного вчителя О.А. Захаренка Черкаської обласної організації Профспілки працівників освіти і наукт України – 2023 р.

Попик Оксана Олександрівна,

практичний психолог, викладач психолого-педагогічних дисциплін

 

Дисципліни, які викладає: психологія, корекційна педагогіка, спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи

Освіта: вища, Український  державний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова,  ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

Курси підвищення кваліфікації:

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», практичний психолог, 210 год., 2019 р.

Київський інститут соціально-емоційної освіти, 30 год., 2020 р.

Онлайн курси з соціально-емоційного навчання через гру, 18 год., 2021 р.

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», с/к «Сучасні технології масмедіа в освіті», 14-19.02.2022, свідоцтво ЕК № 02139133/003259-22, 50 год./1,7 кр.;

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»: Програма спеціалізованої психолого-педагогічної  підготовки працівників закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти,                   20-25.02.2023, свідоцтво ЕК №02139133/004339-23, 40 год./1,3 кр.

The LECO Foundation: програма підвищення кваліфікації «Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти і практики психосоціальної підтримки», сертифікат №78 від 15.02.2023, 30 год./1 кр.

Стажування при кафедрі психології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини  (довідка № 573/01 від 26.04.2024 р.)

Остання атестація: 2020/2021 н.р.

Наступна атестація: 2025/2026 н.р.

Загальний стаж педагогічної діяльності: 30 роки

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії

Педагогічне звання: викладач-методист

Педагогічне кредо: Той хто мало знає, і навчити зможе мало.

Життєве кредо: Поки ми нарікаємо на життя – воно минає.

Коло науково-педагогічних інтересів: психологічні механізми формування особистості, розвиток критичного мислення, дослідженням проблем вікової та педагогічної психології, проблеми особистісної підготовки майбутнього фахівця до професійної діяльності.

Науково-методична робота:

Вікова психологія: основні теоретичні питання -2016.

Навчальна програма з психолого-педагогічної діагностики – 2017.

Навчальна програма з психології – 2017.

Нагороди: 

Знак «Відмінник освіти України» – 1998 р.

Грамота Міністерства освіти та науки України за активну участь у розвитку національної освіти, впровадження нових форм навчання і виховання молоді. – 1996 р.

Почесна грамота Черкаської районної ради – 2023 р.

Савченко Марина Валентинівна,

викладач психолого-педагогічних дисциплін

 

Дисципліни, які викладає: психологія, спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи та інклюзивної освіти

Освіта: вища, Уманський державний педагогічний університет  імені Павла Тичини;

Магістр, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2008 р., практична психологія

Курси підвищення кваліфікації:

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» с/к «Особливості організації дистанційного навчання», 01.04.2021, свідоцтво ЕК №02139133/002145-21,  8 год./0,3 кр.;

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», с/к «Сучасні технології масмедіа в освіті», 14-19.02.2022, свідоцтво ЕК № 02139133/003259-22, 50 год./1,7 кр.;

 Міністерство освіти і науки України  Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти: підвищення кваліфікації методистів за напрямом «Методологічні засади організації професійного розвитку педагогічних працівників в умовах оновленого змісту освіти» 08-09.11.2022, сертифікат СС №38282994/3264-22, 16 год./0,5 кр

 КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»: Програма спеціалізованої психолого-педагогічної  підготовки працівників закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти, 20-25.02.2023, свідоцтво ЕК №02139133/004339-23, 40 год./1,3 кр.

The LECO Foundation: програма підвищення кваліфікації «Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти і практики психосоціальної підтримки», сертифікат №78 від 15.02.2023, 30 год./1 кр.

Стажування при кафедрі психології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини  (довідка № 573/01 від 26.04.2024 р.)

Остання атестація: 2022/2023 н.р.

Наступна атестація: 2027/2028 н. р. 

Загальний стаж педагогічної діяльності: 21 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне кредо: Учителем не кожен може бути,Не кожне серце вміє говорить… Учитель лише той, хто вміє чути, Окрилити, навчити і любить.

Життєве кредо:  Віддай людині крихітку себе – за це душа поповнюється світлом.

Коло науково-педагогічних інтересів:

впровадження інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховний процес з метою формування позитивної мотивації навчання;

використання інтерактивних технологій  в процесі викладання психології.

Методичні розробки:

Методичні посібники:

«Методична скарбничка викладача» (2017).

«Методичні рекомендації з організації та виконання самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни «Психологія» (2017).

«Стрес та шляхи його подолання» (2023).

«Методичні знахідки та надбання» (2023).

Методичні розробки:

«Психологічні детермінанти успішності професійного самовизначення студентів коледжу».

«Творчий потенціал педагогічної праці».

«Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу».

«Виховання толерантності починається з педагога».

«Цінність людського життя».

«Жовто-блакитне серце віри. Разом ми зможемо ВСЕ».

«Профілактика навчального стресу».

«Інклюзивне освіта: від основ до практики».

«Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання».

«Роль батьків у впровадженні інклюзивної освіти».

«Організаційно-педагогічні засади дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами».

«Протиріччя і конфліктні ситуації в педагогічній взаємодії та засоби їх регулювання».

«Психологічний супровід інклюзивної освіти».

«Проблема формування мотивації навчальної діяльності в сучасних умовах».

«Змішане навчання: як організувати якісний освітній процес в умовах війни.

«Сучасні інтернет-ресурси в роботі викладачів».

«Педагогічні технології інклюзивної освіти».

«Формування здоров’язбережувальної компетентності педагога: від депресивного стану до психічного здоров’я».

«Процес формування професіоналізму майбутніх вчителів початкової школи – важлива складова підвищення якості освіти».

«Особистість учителя в розвитку креативних здібностей».

«Війна та її психологічні наслідки».

«Стресові ситуації та вихід з них».

«Хочеш змінити світ, почни з себе».

«Особливості формування толерантного інклюзивного простору у навчальному закладі».

«Емоційна компетентність як необхідна складова професійної успішності сучасного вчителя».

«Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання».

«Роль мотивації в навчально-професійній діяльності студента».

«Психологічна культура сучасного педагога».

«Компетентність педагога як основа його професійної майстерності».

«Психологічні аспекти розвитку творчої діяльності особистості в умовах сьогодення». 

«Основні передумови розвитку креативної складової професійного мислення майбутніх педагогів».

«Освітнє середовище як чинник становлення обдарованої особистості».

«Психологічні основи гуманізації спілкування викладача із студентами».

Нагороди: 

Грамота Головного управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації – 2007 р.

Диплом управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації за навчально-методичний посібник «Методичні рекомендації  з організації та виконання самостійної роботи студентів під час вивчення дисципліни «Психологія» – 2018 р.

Грамота Черкаської обласної державної адміністрації –  2018 р. №8215

Подяка Міністерства освіти і науки України – 2023 р.

 

Горьова Людмила Іванівна,

завідувач виробничою практикою, викладач психолого-педагогічних дисциплін

 

Дисципліни, які викладає: 

спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи, методика навчально- виховної  роботи  в ГПД та спеціальних загальноосвітніх закладах.

Освіта: вища, Уманський державний педагогічний інститут ім.П.Г.Тичини.

Курси підвищення кваліфікації: 

КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж  імені А.С.Макаренка»   (сертифікат № 0262 від 29.03.2023)

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» (свідоцтво від 25.02. 23 ЕК № 02139133/004324-23)

Науково–методичний центр вищої та фахової передвищої освіти (сертифікат  СС 38282994/0846-24)

КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж  імені А.С.Макаренка»   (сертифікат № 0582 від 17.04.2024)

Стажування при кафедрі виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (довідка від 26.04.24 № 555/01)

Остання атестація: 2022/2023 н. р.

Наступна атестація: 2027/2028 н. р.

Загальний стаж педагогічної діяльності: 9 років

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії

Педагогічне кредо: Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках зі студентами та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення.   

Життєве кредо: Життя – це  постійний  рух,  нові цікаві  знайомства і взаємодопомога.

Коло науково-педагогічних інтересів:

Формування професійної самосвідомості майбутнього вчителя Нової української школи, використання активних методів навчання у викладанні фахових дисциплін, творчий підхід до формування професійної майстерності вчителя національної школи.

Науково-методична робота:

Робоча програма з «Методики виховної роботи».

Робоча програма з «Методики навчально-виховної роботи в ГПД та СЗЗ (сп/к).

Методичні рекомендації  для  методистів та студентів з проведення  психолого-педагогічної практики “Перші дні дитини в школі”. (Доповнення).

Методичні рекомендації  для  методистів та студентів з проведення  переддипломної педагогічної практики. (Доповнення).

Нагороди: 

2023 р. – Почесна грамота Черкаської обласної ради.

 

Холодняк Марина Василівна,

викладач психолого-педагогічних дисциплін

Дисципліни, які викладає:  педагогіка (в т.ч.інклюзивна), спецкурс «Нова українська школа» з методикою виховної роботи.

Освіта: вища, Уманський державний педагогічний університет  імені Павла Тичини.

Курси підвищення кваліфікації: «Школа для всіх», 30 год. (дистанційно, студія онлайн освіти EdEra),     2024 р.

    Наступна атестація: 2025/2026 н. р.

Загальний стаж педагогічної діяльності: 8 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст.

Педагогічне кредо:  «Вчительство – це мистецтво і праця. Саме вчитель, педагог, викладач, вихователь закладає і створює основу творчої людської діяльності».

Життєве кредо:  “Не кажи світові про те, що ти хочеш зробити – покажи як ти робиш”.

Коло науково-педагогічних інтересів:

Методика навчання педагогіки та методики виховної роботи, новітні технології у викладанні та навчанні педагогіки, комунікативна грамотність.

Нагороди:

Почесна грамота Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації. – 2023 р.