Декада циклової комісії іноземних мов та зарубіжної літератури стала традицією і невід’ємною частиною навчально-виховного процесу в коледжі. Декада сприяє, насамперед, поглибленню знань студентів, розвиває інтерес до вивчення дисциплін, спонукає до вироблення ґрунтовних умінь та навичок. Отож, з 15 листопада по 26 листопада в умовах змішаного навчаня проходила декада циклової комісії іноземних мов та зарубіжної літератури. Викладачами англійської мови Заграй Н.А., Шевчун Т.М., Омелянчук Л.І., викладачем німецької мови Градоблянською Н.В., викладачем зарубіжної літератури та російської мови Семоненко Н.О. було проведено декаду іноземних мов та зарубіжної літератури.
Упродовж декади викладачами іноземних мов та зарубіжної літератури зі студентами, було організовано низку тематичних заходів, які викликали жваве зацікавлення та обговорення у навчальному закладі.
Мета проведення декади :
- розвиток творчих здібностей та активізація розумової діяльності студентів;
- поглиблення вивчення дисциплін;
- творче сприйняття навчального матеріалу;
- інтеграція міждисциплінарних зв’язків.
Заходи, проведені під час декади , поглибили та розширили знання студентами англійської та німецької мови, зарубіжної літератури , сприяли розширенню культурного світогляду, ерудиції студентів та розвитку їх творчої активності, духовно-моральної сфери, естетичних смаків та, як наслідок, підвищили мотивацію до вивчення англійської та німецької мови та культури іншомовних країн.
Викладачем німецької мови Градоблянською Н.В. з метою залучення
та заохочення студентів до вивчення німецької мови в нашому коледжі була проведена вікторина. Студенти долучилися до створення проєктів і на відмінно впоралися з поставленими перед ними завданнями. Метод проєктів в процесі навчання німецької мови студентів дозволяє формувати уміння та навички креативного мислення та самостійно працювати з навчальним матеріалом.
Онлайн вікторина ‘’Що ти знаєш про відомих людей Німеччини?
І місце – Полякова Анастасія(22 група), Голуб Катерина(23 група), Ципко Анна(23 група);
ІІ місце – Бзенко Анна(22 група), Харченко Юлія(22 група), Вдовченко Каріна (23 група).
Онлайн конкурс на кращий проєкт‘’Традиції та свята в Німеччині’’ .
І місце – Полякова Анастасія (22 група), Харченко Ю.(22 група);
ІІ місце – Гладишенко Анна (22 група), Соломко Вікторія (22 група);
ІІІ місце – Домар Віка(22 група)
41 група
І місце – Калашник Анна;
ІІ місце – Підгірна Анастасія;
ІІІ місце – Кузьменко Вікторія .
42 група
ІІ місце – Олійник Анна.
43 група
І місце – Клименко Тетяна, Тищенко Даша;
ІІ місце – Карабан Карина, Шост Тетяна;
ІІІ місце – Луценко Олена.
Онлайн конкурс на кращий проєкт‘’Цікаве про Німеччину’’
І місце – Медведева Юлія (33 група);
ІІ місце – Радчук Ярослав(32 група), Путрова Ірина (33 група), Урманова Діана(33 група);
ІІІ місце – Дудла Яна (32 група).
Викладачі англійської мови Заграй Н.А, Шевчун Т.М., Омелянчук Л.І. провели заходи, які надали можливість глибше зрозуміти та імплементувати ефективні засоби навчання з метою формування в студентів навичок ХХІ століття, а саме: творчості, інноваційності, критичного мислення та вміння вирішувати проблеми, комунікативних навичок та навичок співробітництва, лідерства та відповідальності.
Калейдоскоп цікавих висловів ”Вright English’’ .
Those who know nothing of foreign languages know nothing of their own.
The most important word in the English language is hope .
If you talk to a man in a language he understands, that goes to his head. If you talk to him in his language, that goes to his heart.
Студенти висловили свої думки щодо вивчення важливості англійської мови і показали свій рівень сформованості мовленнєвої компетенції.
1 курс
І місце – Нешко Iнна (13 група);
ІІ місце – Дмитренко Марія ( 12 група);
ІІІ місце – Сас Вікторія (13 група).
2 курс
І місце – Гладишенко Анна( 22 група);
ІІ місце – Попович Сніжана ( 22 група);
ІІІ місце – Соломко Вікторія( 22 група).
3 курс
І місце – Корпаєнко Анна(31 група);
ІІ місце – Ланова Діана ( 33 група);
ІІІ місце – Урманова Діана (33група).
Методичні онлайн посиденьки “Як зацікавити учнів нової української школи вивчати іноземну мову”
НУШ – програма навчання, яка спрямована на розвиток дитини. Для маленьких першокласників важливим є той світ, що їх оточує, що їм цікаво. Студенти відмітили, що навчання іноземної мови в початковій школі варто розглядати як комплексний інтегрований етап оволодіння предметом. Обов’язкова умова успішної організації навчання іноземної мови в першому класі – це забезпечення різноманітних форм сприйняття матеріалу.
І місце – Карабан Каріна ( 43 група);
ІІ місце – Сітнікова Віталіна ( 42 група);
ІІІ місце – Бойко Софія ( 43 група).
Міжнародний день студентів.
Студенти привітали своїх одногрупників, однокурсників, створюючи колажі, відеоролики, постери. Роботи студентів відрізнялися оригінальністю, яскравістю та нестандартним оформленням.
І місце – Полякова Анастасія ( 22 група);
ІІ місце – Марченко Анна (32 група);
ІІІ місце – Москальченко Руслана ( 22 група).
Конкурс електронних посібників з використанням сучасних педагогічних технологій.
Студенти вільно володіють навчальним матеріалом, висловлює власні думки, робить аргументовані висновки, знаходять додаткову інформацію та використовують її для реалізації поставленого перед ними завдання , вільно використовують нові інформаційні технології для розширення власних знань. Створення англомовних проєктів сприяло мотивації вільного володіння англійською мовою та її застосування в практиці роботи з школярами в період проходження педагогічної практики «Пробні уроки та заняття».
І місце – Тищенко Даша (43 група);
ІІ місце – Клименко Тетяна ( 43 група);
ІІІ місце – Луценко Олена ( 43 група).
Написання диктанту англійською мовою
Студентів запросили до написання диктанту. Диктант – чудовий спосіб перевірити себе, як сприймати англійську мову на слух.
І місце – Волошина Белла ( 13 група);
ІІ місце – Нешко Інна ( 13 група);
ІІІ місце – Корженко Олександра ( 13 група).
День подяки. «Window to American tradition ».
Студенти показали високий рівень країнознавчої компетентності. Студенти виконували країнознавчий тест в чітко визначений термін . Країнознавство збагачує їх культурну обізнаність про країни, мова яких вивчається; розширює усвідомлення культурних відмінностей, тобто національних традицій, особливості поведінки; уміння здобувати факти іншомовної культури самостійно й використовувати їх у реальному спілкуванні та уміння брати участь в обговорення різних аспектів життя іншомовних країн та національностей.
2 курс
І місце – Голуб Катерина ( 23 група);
ІІ місце – Лузан Вероніка ( 23 група);
ІІІ місце – Устименко Олександра ( 23 група).
3 курс
І місце – Корпаєнко Анна ( 31 група);
ІІ місце – Урманова Діана ( 33 група);
ІІІ місце – Костенко Анастасія ( 31 група).
4 курс
І місце – Марченко Віталіна ( 43 група);
ІІ місце – Моцар Любов ( 41 група).
Участь в онлайн олімпіаді з англійської мови
Студенти коледжу взяли активну участь у XI Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок», продемонструвавши високий рівень з англійської мови. Олімпіада показала, що досконалості немає меж. Участь в олімпіаді – це прагнення рухатися вперед і перемагати. Переможці отримали дипломи І, ІІ і ІІІ ступенів, а їх викладачі ( Омелянчук Л.І., Шевчун Т.М., Заграй Н.А.) – свідоцтва про їх підготовку та подяки.
Всі учасники отримали море позитивних емоцій та незабутніх вражень.
1 курс
І місце – Бурма Настя ( 13 група);
ІІ місце – Корженко Олександра ( 13 група);
ІІІ місце – Клименко Єлена ( 13 група).
2 курс
І місце – Шпак Віталій ( 24 група);
ІІ місце – Тесленко Ілона ( 21 група);
ІІІ місце – Голуб Катерина ( 23 група).
3 курс
І місце – Камалова Наталія ( 33 група);
ІІ місце – Буценко Яна ( 33 група);
ІІІ місце – Путрова Ірина ( 33 група).
Медвєдєва Юлія ( 33 група), Нечитайло Аліна( 13 група) , Топчій Єлизавета( 13 група), Микитенко Аліна (13 група), Гладишенко Анна (22 група), Либідь Анастасія( 22 група) , Домар Вікторія ( 22 група) , Синюк Софія ( 22 група), Полякова Анастасія ( 22 група) , Тюпов Гліб ( 22 група), Яценко Тетяна ( 22 група), Соломко Вікторія ( 22 група), Коломієць Анна (21 група) , Пузько Денис ( 24 група), Кузів Максим ( 24 група) отримали Дипломи ІІ і ІІІ ступенів.
Інсценізація англійської дитячої пісні
Використання музики у формі пісень та потішок англійською дозволяє дітям вивчати мову в природній, зручній та веселій атмосфері. Пісні є відмінним джерелом «реальної » мови, і студенти використовували музику, щоб практикувати безліч різних мовних навичок. Перш за все, пісні – цікавий спосіб вивчити англійську мову!
І місце – Вовк Анна ( 43 група);
ІІ місце – Клименко Тетяна ( 43 група);
ІІІ місце – Карабан Карина ( 43 група).
Конкурс презентацій « Педагоги минулого і сучасності»
Професійному вихованню вчителів сприяють дослідницькі завдання. Студенти 3 курсів, вивчаючи дисципліну «Іноземна мова за професійним спрямуванням» мали створити презентації.
І місце – Моторна Валентина( 32 група), Буценко Яна ( 33 група);
ІІ місце – Камалова Наталія ( 33 група);
ІІІ місце – Багацька Каріна ( 33 група).
У рамках декади викладачами англійської мови коледжу та бібліотекарями було організовано літературну виставку “English –American writers ”, мета якої – розширити кругозір студентів про англомовні країни та літературну спадщину країн, виховувати культуру спілкування, почуття поваги до народу-носія мови, позитивне ставлення до його культури, стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.
Готуючи творчі проекти, студенти перших курсів з викладачем зарубіжної літератури Семоненко Н.О. поринули у світ золотих сторінок літератури доби Античності. Результати цих досліджень, студенти мали можливість переглянути на уроках і оцінити роботу своїх друзів.
Конкурс презентацій із зарубіжної літератури
І місце – Кочубей Дмитро (12 група), Крюков Денис (14 група);
ІІ місце – Бутченко Дарина (13 група);
ІІІ місце – Коваленко Вікторія (13 група ), Ганич Юлія (11 група).
Конкурс творчих робіт із зарубіжної літератури
І місце – Нечипоренко Світлана (11 група), Коваленко Вікторія (13 група)
ІІ місце – Нешко Інна. (13 група), Ібадулаєва Дарина (12 група);
ІІІ місце – Бутченко Дарія. (13 група), Павліченко Мирослава (11 група).
Публічні виступи з літератури студенти 4 курсів готували на тему «Сміливе поєднання реальності і фантастики в науковому світі О. Пушкіна». Аналізуючи тексти, доповідачі робили глибокий аналіз поетичних композицій текстів великого поета.
Конкурс публічних виступів
І місце – Шост Тетяна (43 група);
ІІ місце – Сітнікова Віталіна (42 група);
ІІІ місце – Кравець Вероніка (42 група).
На конкурсі лінгвістичних казок, майбутні вчителі спробували донести до розуміння учнями початкових класів в доступній і цікавій формі правила з правопису граматичних тем.
І місце –Буценко Яна (33 група);
ІІ місце – Касяненко Антон (32 група) , Пикало Поліна (33 група);
ІІІ місце – Тесленко Ілона (21 група).
Голова циклової комісії
іноземних мов та зарубіжної літератури – Омелянчук Л.І.