Діти не звикли до такої форми роботи. Не всі в перші дні могли знайти необхідну інформацію в інтернеті і розібратися як працювати на інтернет-платформах. Є група студентів, які навіть якщо і продивляться відеоурок, запитають: а чому так? Їм необхідні додаткові пояснення.

Дистанційне навчання – це не фабрика з підготовки домашніх завдань. Готуватися з допомогою вчителя набагато ефективніше і легше.

 Не всі діти зразу активно включилися в роботу. Не всі вміли працювати з відео (робити паузи, аналізувати почуте, передивлятися фрагменти). І частіше ми чули від них бажання повернутися в коледж до нормальних занять. Але з часом влились в роботу. І зараз ми вдячні викладачам, які жертвують своїм часом в будь-яку пору доби, завжди готові допомогти і підтримати наших дітей, працюють з ними, доступно пояснюючи матеріал, використовуючи різні ресурси дистанційного навчання. Людяність, доброта і розуміння допомагають у складний для країни час продовжити здобувати знання.

Не думали, що таке можливе, але діти кажуть, що вже дуже хочуть до коледжу.