Основна науково – методична проблема над якою працюють викладачі комісії: «Компетентісний підхід в організації навчально-виховної роботи викладачів іноземних мов та зарубіжної літератури».
Викладачі, в процесі роботи, здійснюють пошук інноваційних форм навчання та виховання студентів. До викладання залучаються методи та форми, які активізують розумову діяльність і творчу активність студентів, дають змогу на основі використання міждисциплінарної інтеграції систематизувати знання та забезпечити навчання за допомогою сучасних інформаційних технологій.
«Ми маємо справу з найскладнішим, найдорожчим, що є в житті – з людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мудрості залежить її життя, здоров’я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті» (В. Сухомлинський)
До складу циклової комісії входять викладачі :
Заграй Н.А.
Шевчун Т.М.
Чеснова М.А.
Градоблянська Н.В.
Семоненко Н.О.
Омелянчук Л.І.
Іноземні мови, які викладаються :
Англійська мова
Німецька мова
Французька мова
Російська мова
На засіданнях комісії викладачів іноземних мов та зарубіжної літератури розглядаються питання:
- Удосконалення навчально – методичного забезпечення з навчальних дисциплін циклу.
- Удосконалення навчально – методичного забезпечення для самостійної роботи студентів: створення посібників, збірників, текстових зібрань, словників.
- Форми та методи контролю знань студентів із дисциплін циклу.
- Використання сучасних комп’ютерних технологій у процесі вивчення навчальних дисциплін.
- Роль самостійної роботи студентів при підготовці до практичних занять.
- Використання мультимедійних технологій на практичних заняттях.
- Використання імітаційних методів активного навчання на практичних заняттях.
- Самостійна робота студентів у комп’ютерній мережі Internet.
- Національне та патріотичне виховання студентської молоді.
Педагогічне кредо: «Якщо вчитель поєднує у собі любов до своєї справи та до своїх учнів, він – досконалий учитель» .
Науково-методична робота: Методичний посібник «Сценарії позакласних заходів» (2010) Методичний посібник « Розвиток мовленнєвих навичок за комунікативним методом»(2012) , «Poems and rhymes for children» (2013) , Методичні рекомендації на допомогу викладачам та студентам вищих навчальних закладів, І-ІІ рівнів акредитації « Сучасні засоби комунікації і технології»(2014), «Шевченко у моєму серці » (2014 )-методичні рекомендації на допомогу викладачам та студентам вищих навчальних закладів, І-ІІ рівнів акредитації, «Практичний курс англійської мови» Усний вступний курс. Навчально-методичний посібник для студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації.( 2017). Публікації: «Learn Engish with songs » (Вісник науково-методичних досліджень Вінницького педагогічного коледжу, Випуск №1, 2015) Нагороди : Знак «Відмінник освіти України» Грамота Міністерства освіти та науки України |
Педагогічне кредо: Навчати з любов’ю, з душею, з терпінням. Докласти зусиль, додати уміння, бажання і старання. І все залюбки.
Науково-методична робота: Методичні рекомендації студенту-практиканту. «Мовленнєва зарядка – акумулятор навчального заняття»(2017), «Цікавий світ граматики англійської мови» (2017), «Практичний курс англійської мови. Англомовні країни» I-ІI частини. Навчально-методичний посібник для студентів і викладачів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації (2011), «Вивчення країнознавчих реалій на уроках англійської мови» Посібник для студентів-практикантів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації та вчителів англійської мови (2011), «Ділова поїздка за кордон» (2016), «Навчальний практикум з граматики» (2016) Нагороди : Грамота Міністерства освіти та науки України |
Педагогічне кредо: “Правильно навчає той, хто навчає цікаво.” (А.Ейнштейн)
Методичні розробки: «Практична граматика сучасної французької мови як другої іноземної: Збірник вправ і завдань: Навчально-методичний посібник» (2015р.), «Ситуативне мовлення на уроках французької мови: Збірник текстів, діалогів і завдань до них. Навчально-методичний посібник» (2015р.), розробки уроків та систем уроків з французької та німецької мов. Публікації: «Шляхи особистісно-професійного розвитку майбутніх вчителів іноземної мови» (Вісник науково-методичних досліджень Вінницького педагогічного коледжу, Випуск №1, 2015), «Дидактична гра як засіб розвитку діалогічного та ситуативного мовлення на уроках іноземної мови» (Луганський національний університет, 2015) |
Педагогічне кредо: «Треба бачити себе в дітях, щоб допомогти їм стати дорослими, треба приймати їх як повторення свого дитинства та юності, щоб удосконалитися самому, треба нарешті, жити їх життям, щоб бути гуманним педагогом» Ш.Амонашвілі
Методичні розробки: « Методика обучения грамматике и связной речи: теорія и практика», «Методика обучения чтения в практическом измерении», «Русский язік, 4 класс. Фонетика. Орфография.Экспресс-контроль»,» Там чудеса…» Мир сказки в структуре интегрированного урока», « Пособие –практикум по методике обучения русскому языку», «Поезія європейського модернізму ( плани конспекти занять із зарубіжної літератури», «Матеріали круглого столу на тему «Вивчання молодшими школярами творчої спадщини Т.Г.Шевченка з використанням потенційних можливостей педагогічної практики:традиції та новаторство» Нагороди : почесна грамота Головного управління освіти і науки облдержадміністрації, 2006 рік |
Чеснова Марина Анатоліївна
Освіта : Київський Державний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова Спеціальність за дипломом: вчитель російської мови та зарубіжної літератури Кваліфікація: спеціаліст ІІ категорії Педагогічний стаж: 10 років Стаж роботи в коледжі: 4,5 років Займана посада: викладач російської мови та зарубіжної літератури Методична проблема: Метод проектів як ефективна технологія навчання Педагогічне кредо: «Поважайте чисте, ясне, непорочне, святе дитинство» |
Підготовці майбутніх спеціалістів сприяє позааудиторна робота з іноземної мови, основу якої складають гуртки «Клуб знавців англійської мови», «Повір у себе», гурток інноваційних технологій навчання англійської мови.
Традиційно проводяться декади, у ході яких як досвідчені, так і молоді викладачі демонструють свої методичні напрацювання, проводять відкриті заняття, літературні читання, творчі конкурси, круглі столи.
Комісія викладачів іноземних мов та зарубіжної літератури кожен рік проводить конкурс – виставку творчих робіт серед студентів коледжу з нагоди свят англомовних країн. Студенти беруть активну участь в організації святкування та у створенні художніх плакатів, атрибутів до свят Halloween, Thanksgiving day, St. Valentine’s Day, творчо – пошукових робіт.
Підвищення педагогічної майстерності та обмін педагогічним досвідом здійснюється шляхом проведення відкритих занять, майстер – класів.