«У вселюдському житті тільки той народ бере перемогу,

який має найкращу школу»

5 листопада 2019 року в рамках декади циклової комісії викладачів психолого-педагогічних дисциплін в педагогічному коледжі була проведена науково-теоретична конференція на тему  «У вселюдському житті тільки той народ бере перемогу, який має найкращу школу». Учасники конференції розкрили важливі питання навчання та виховання за новим проектом «Нова українська школа». З вступним словом виступила викладач-методист, голова комісії викладачів психолого-педагогічних дисциплін Березівська Т.С. Вона привітала учасників конференції, познайомила з питанням підвищення якості освіти як провідної мети освітньої реформи. Студенти 4 курсу взяли активну участь у обговоренні таких актуальних питань як «Мета і головні компоненти Концепції НУШ», доповідач  Шкворець Тетяна, студентка 43 групи,  (науковий керівник Чечель С.М.); «Компетентнісний підхід. Ключові компетентності, доповідач  Пузь  Ірина, студентка 43 групи групи (науковий керівник Жерепа О.П.); «Педагогіка партнерства» як один із факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу», доповідач Кодак Лілія, студентка 42 групи, «Дитиноцентризм – основний принцип організації освітнього процесу»,  доповідач Скрипничук Ілля, студент 42 групи групи (науковий керівник Березівська Т.С.);  «Роль учителя у формуванні психологічно безпечного середовища»,  доповідач Стрикало Ольга, студентка 43 групи групи (науковий керівник Чечель С.М.); «Інклюзивна освіта як забезпечення права на рівний доступ до якісної освіти всіх», доповідач Хижняк Юлія, студентка 43 групи (науковий керівник Жерепа О.П.). З цікавими настановами та побажаннями майбутнім педагогам виступила заступник директора з навчальної роботи Рибченко С.М.

Студенти донесли інформацію до слухачів на високому науковому рівні, приводили приклади з шкільної практики впровадження ідей Нової української школи. Такі конференції носять дослідницько-науковий характер, дають можливість студентам серйозно готуватись до роботи в школі, випробувати себе в ролі інформатора цікавих форм роботи з дітьми в початковій школі згідно з Концепцією нової української школи.