ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор: Л.М.Семененко
ПОЛОЖЕННЯ
про студентські гуртожитки
Корсунь-Шевченківського педагогічного коледжу ім.Т.Г.Шевченка Черкаської обласної ради
І. Загальні положення
- Це положення регламентує функціонування студентських гуртожитків Корсунь-Шевченківського педагогічного коледжу ім.Т.Г.Шевченка, визначає порядок надання житлової площі в гуртожитках, умови проживання, Правила внутрішнього розпорядку.
- Студентські гуртожитки призначені для проживання на період навчання іногородніх студентів, а також студентів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за умови відсутності в них іншого місця проживання.
- Житлова площа та місця загального користування в гуртожитку не підлягають приватизації, обміну, закладанню, бронюванню і здаванню для проживання сторонніх осіб чи наймання з іншою метою. Кожне приміщення в гуртожитку повинне мати функціональне призначення. Перепрофілювання приміщень у гуртожитку може здійснюватися за поданням адміністрації гуртожитку і за погодженням з органами студентського самоврядування та профкомом первинної профспілкової організації.
- У гуртожитки можуть бути поселені іногородні студенти заочної форми навчання на період проведення екзаменаційної сесії, іногородні абітурієнти на період проведення вступних випробувань, а також абітурієнти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за умови відсутності в них іншого місця проживання.
- Поселення студентів до студентських гуртожитків здійснюється рішенням директора коледжу за погодженням з органами студентського самоврядування та профкомом закладу на підставі ордерів відповідно до Житлового кодексу України.
- Працівники навчального закладу, як виняток, можуть бути поселені в студентський гуртожиток до закінчення навчального року лише за рішенням директора коледжу і за погодженням з органами студентського самоврядування та профкомом первинної профспілкової організації.
- Проживання в студентських гуртожитках сторонніх осіб, розміщення підрозділів навчального закладу, а також інших організацій забороняється.
- У гуртожитках повинні забезпечуватись необхідні умови для проживання, самостійної навчальної роботи, відпочинку, фізичної культури, виховної роботи мешканців. Приміщення санітарно-побутового призначення виділяються і оснащуються згідно з чинними санітарними нормами та правилами утримання гуртожитків.
- Внутрішній розпорядок у гуртожитах встановлюється Правилами внутрішнього розпорядку, що розробляються на підставі цього Положення і затверджуються керівником навчального закладу за погодженням з органами студентського самоврядування та профкомом первинної профспілкової організації .
- Права і обов’язки працівників гуртожитків визначаються посадовими інструкціями, затвердженими директором педколеджу.
ІІ. Надання жилого місця в гуртожитку.
- Розміщення студентів в гуртожитках та виселення з них здійснюється згідно з Положенням про студентський гуртожиток. Місце проживання надається на період навчання.
- Розміщення місць в гуртожитках оголошується наказом директора.
- Списки студентів на поселення в гуртожитки готуються в академічних групах і погоджуються із профкомом.
- На підставі рішення про надання місця в гуртожитку директор укладає угоду зі студентами на проживання на період навчання і видає їм спеціальний ордер, який є єдиною підставою для проживання у вказаному житловому місці. В ордері зазначається адреса гуртожитку і номер кімнати.
- Облік ордерів та мешканців у гуртожитках, оформлення необхідних документів, реєстрація та зняття з реєстрації здійснюється комендантами гуртожитків. Бланки ордерів зберігаються як документи суворої звітності.
ІІІ. Користування гуртожитками. Умови проживання.
- Поселення студентів в студентські гуртожитки здійснюється комендантами. Особі, яка поселяється в гуртожиток, вказується надане жиле місце, надається необхідний інвентар, перепустка на право входу до гуртожитку. Мешканець повинен бути ознайомлений з Правилами внутрішнього розпорядку гуртожитку та правилами техніки безпеки.
- Переселення мешканців з одного гуртожитку до іншого здійснюється згідно з рішенням адміністрації педколеджу, а з однієї кімнати в іншу в одному гуртожитку – за рішенням коменданта гуртожитку в погодженні з профкомом та адміністрацією закладу.
- Порядок користування гуртожитком студентами, які знаходяться в академічних відпустках, визначається з урахуванням їхніх побажань директором педколеджу та профкомом.
IV. Виселення із гуртожитку.
- При відрахуванні з навчального закладу (також при його закінченні) студенти залишають гуртожиток у двохденний строк з дня виходу наказу директора.
- Виселення мешканців із гуртожитку здійснюється згідно чинного законодавства України. У випадку порушення угоди на проживання в гуртожитку з боку мешканця він виселяється із гуртожитку і повністю відшкодовує заподіяні збитки. Плата за проживання не повертається.
- Громадяни, які самовільно заселилися в гуртожиток, виселяються в адміністративному порядку за санкцією прокурора без надання їм іншого жилого приміщення.
V. Плата за житло та послуги.
- Вартість місця проживання в гуртожитку складається з вартості утримання місця проживання та вартості обов’язкових побутових послуг, що надаються мешканцям.
- Конкретний розмір оплати за проживання в гуртожитках установлюється керівництвом коледжу і розраховується відповідно до законодавства, тарифів, порядку розрахунків за комунальні послуги залежно від рівня комфортності житла, погоджується з органами студентського самоврядування та профкомом закладу.
- Оплата за житло та надані послуги встановлюється залежно від їх вартості, але не менш, як за місяць наперед. Плата утримується із студентів за весь час проживання і період зимових канікул.
- Додаткові послуги, що надаються за бажанням мешканців, оплачуються окремо.
VI. Обов’язки адміністрації педколеджу, завідуючого гуртожитком (коменданта), вихователів.
- Безпосереднє керівництво господарською діяльністю та експлуатацією гуртожитків, організацією побуту мешканців, дотримання встановленого порядку здійснюється заступником директора з адміністративно-господарської роботи та комендантом.
- Адміністрація педколеджу зобов’язується:
– суворо виконувати угоду, укладену з мешканцями гуртожитку;
– утримувати приміщення гуртожитку у відповідності до встановлених санітарних норм та правил;
– укомплектовувати гуртожитки меблями, обладнанням білизною та іншим інвентарем по діючим “Типовим нормам обладнання гуртожитків меблями та іншим інвентарем”;
– забезпечувати працівників гуртожитків необхідним обладнанням, інвентарем, інструментами і матеріалами для проведення робіт по обслуговуванню та прибиранню гуртожитків і прилеглих територій;
– своєчасно проводити ремонт гуртожитків, інвентаря, обладнання, утримувати в належному стані закріплену територію та зелені насадження;
– забезпечити проведення відповідних оформлюваних робіт будинків, приміщень гуртожитків, території;
– надавати мешканцям в гуртожитках необхідні комунально-побутові послуги, приміщення для проведення виховної роботи, самостійного навчання і проведення культурно-масових і спортивних заходів;
– переселяти в разі необхідності при гострих захворюваннях і відсутності можливості госпіталізувати хворих мешканців гуртожитку в ізолятори;
– укомплектовувати штати гуртожитків у встановленому порядку обслуговуючим персоналом;
– сприяти радам студентських гуртожитків в розвитку самоврядування з питань навчання, побуту і відпочинку мешканців.
– здійснювати заходи по покращенню житлових умов у гуртожитках, своєчасно приймати заходи по реалізації пропозицій мешканців, інформувати їх про прийняті рішення;
– забезпечувати необхідний тепловий режим у всіх приміщеннях у відповідності з встановленими нормами комфортності;
– забезпечити своєчасне фінансування витрат на утримання гуртожитків;
– в разі необхідності забезпечувати виділення приміщень для організації в гуртожитках їдалень і буфетів, оснащувати їх торгово-технологічним обладнанням, меблями і посудом.
3.Директор педколеджу призначає завідуючого гуртожитком (коменданта) з урахуванням думки профспілкового комітету. Завідуючі гуртожитками та вихователі несуть відповідальність за дотримання Правил внутрішнього розпорядку всіма мешканцями і обслуговуючим персоналом.
- Матеріально-відповідальними особами гуртожитків є коменданти та кастелянші.
- Коменданти зобов’язані:
– проводити поселення в гуртожиток на підставі ордера, виданого адміністрацією педагогічного коледжу;
– надавати мешканцям необхідне обладнання й інвентар у відповідності з Типовими нормами, проводити обмін білизни згідно санітарних правил;
– забезпечувати виконання Правил внутрішнього розпорядку в гуртожитках;
– вести облік зауважень і пропозицій мешканців по утриманню гуртожитків та покращенню житлово-побутових умов;
– подавати адміністрації педколеджу пропозиції по покращенню умов проживання в гуртожитках;
– разом з вихователями ознайомлювати при вселенні в гуртожиток з “Положенням про гуртожиток”, “Правилами внутрішнього розпорядку”, правилами техніки безпеки;
– своєчасно виселяти студентів, які розірвали відносини з навчальним закладом;
– утримувати приміщення гуртожитку в належному стані відповідно до встановлених санітарних норм та правил.
6.Коменданти відповідають за збереження майна студентів, що здане до камери схову гуртожитку.
7.Завідуючі гуртожитками (коменданти), вихователі спільно з радою гуртожитку або при необхідності директор, профком педколеджу розглядають у встановленому порядку суперечності та конфліктні ситуації.
VII. Експлуатація гуртожитків, їх утримання і ремонт.
- Експлуатація гуртожитків та капітальний і поточний ремонт здійснюються за рахунок коштів педколеджу.
- Адміністрація коледжу несе відповідальність за належну експлуатацію і утримання гуртожитків, дотримання в них встановленого порядку і правил мешкання, організацію побуту мешканців, виховної, культурно-масової і фізично-оздоровчої роботи.
Погоджено:
Профком педколеджу